וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי לגוש דן: צה"ל תקף ברצועת עזה

בעקבות שיגורי הרקטות שבוצעו אמש בשעות הבוקר לעבר גוש דן, דובר צה"ל הודיע כי מטוסי חיל האוויר וטנקים תקפו עמדות חמאס ומתחם לייצור רקטות באזור חאן יונס. לפני התקיפה, הגבירו בצה"ל את רמת הדריכות באזור הדרום. דיווחים בעזה: שני טילי נ"מ נורו לעבר מסוקים

בווידאו: תיעוד מתקיפת צה"ל ברצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

צה"ל החל הלילה (ראשון) לתקוף ברצועת עזה. מטוסים ומסוקים של חיל האוויר תקפו עמדות חמאס ומטרות במתחם לייצור רקטות בחאן יונס שבדרום רצועת עזה. בתקיפה נורה גם ירי ארטילרי של טנקים. זאת, בתגובה לשיגורי הרקטות שבוצעו אמש בשעות הבוקר לעבר גוש דן. על פי דיווחים שפורסמו בעזה, שני טילי סטרלה נורו לעבר מסוקים של צה"ל.

בצה"ל הגבירו את רמת הדריכות הלילה באזור הדרום. מחשש לשיגורים נוספים לשטח ישראל, סוללות כיפת ברזל בדרום העלו כוננות.

גורמים במערכת הביטחון אמרו כי מסרים הועברו לחמאס דרך המצרים לפיהם ישראל מתכוונת להגיב לשיגורי הרקטות, ואם חמאס יגיב לכך - התגובה תתעצם. מוקדם יותר, בכיר ישראלי אמר למתווכים המצרים נמסר גם כי ישראל רואה בחומרה את ירי הרקטות מעזה, במיוחד לאור העובדה שמדובר באירוע שני באותו השבוע. ישראל הבהירה למצרים כי האירוע לא מקובל עליה גם אם לכאורה מדובר בירי שהתרחש בטעות.

תקיפת צה"ל ברצועת עזה, הלילה

תקיפת צה"ל בעזה 2.1.22/אתר רשמי

התקרית הביטחונית אירעה אתמול בסביבות השעה 07:00, כשזוהו שתי רקטות ששוגרו מהרצועה ונפלו בים מול חופי תל אביב. לא התבצעו יירוטים ולא הופעלה אזעקה. בכלי התקשורת בעזה התפרסמו דיווחים שלפיהם מדובר בטעות שגרמה לשיגור.

תקרית זו מגיעה ימים לאחר אירוע חריג נוסף שבו נפצע קל ישראלי בתקרית ירי סמוך לגדר בצפון הרצועה, בעת עבודות אחזקה. צה"ל הגיב לאירוע בירי של טנקים לעבר יעדים של חמאס, שבמהלכו נפצעו שלושה פלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully