וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת חייזרים ווריאנט קטלני של קורונה: התחזיות המטורפות של "נוסעים בזמן" ל-2022

6.1.2022 / 23:50

אנשים הטוענים שיש ביכולתם לנסוע בזמן מספרים על דברים מאוד מטרידים שהולכים לקרות לנו השנה, החל מביקור חייזרים שיביא לפרוץ מלחמה ועד להתפרצות הר געש שתהרוג מיליארדים

"נוסע בזמן" שטוען שהוא משנת 3034 מציג את התחזיות שלו ל-2022/xTraxhBoix

אתם יכולים לגחך כמה שבא לכם, אבל לאנשים הבאים - שטוענים כי ביקרו בעתיד וחזרו להווה כדי להזהיר אותנו - יש קהל מאמינים גדול מאוד, ולא מדובר כאן באלפים - אלא במיליונים. מספר "נוסעים בזמן" משתפים ברשתות החברתיות את מה שלטענתם צופן לנו העתיד ומיליונים מאמינים לכל מילה שלהם ומפיצים את הבשורה.

לכמה מהמובילים בתחום המפוקפק הזה יש תחזיות מטרידות במיוחד לשנת 2022. אחד הנוסעים בזמן טוען שבעתיד הרחוק כדור הארץ ימצא תחת חשיכה מוחלטת, פירמידות יעופו באוויר ודינוזאורים יעשו קאמבק אופנתי. מאחר שיש לנו עוד זמן לדאוג לדברים האלה, בחרנו להתמקד בתחזיות של כמה מהם ל-2022. סביר (מאוד) להניח שהתחזיות שלהן מומצאות, גם בגלל שאלו הקשורות ל-2021 לא ממש התממשו, אבל זה לגמרי נתון לשיקול דעתכם אם להאמין להם או לא. הנה המיטב:

גילוי אטלנטיס ווריאנט קטלני של קורונה

"נוסע בזמן" טוען שהאי האגדי אטלנטיס, שמוזכר בכתביו של הפילוסוף היווני אפלטון, ימצא ממש בקרוב - ב-2 בפברואר 2022. הנוסע המכונה בטיקטוק @aesthetictimewarper אומר בסרטון: "אטלנטיס תתגלה באוקיינוס האטלנטי, ביתם של בני הים". הוא לא מפרט כיצד ייראו בני הים אבל מוסיף שבפברואר נזכה גם לגלות שכוכב מפורסם שמת לפני שנים רבות למעשה זייף את מותו והוא עדיין בחיים.

הוא גם טוען שעוד לפני זה, ב-30 בינואר, נמצא בכדור הארץ זן של חייזרים עם טכנולוגיה עוצמתית, ב-11 במרץ אדם ושימפנזה יביאו ילד לעולם, ב-19 באפריל יגיע וריאנט חדש של קורונה (אומגה) שיהיה מסוכן פי 5 מקודמיו, ב-28 ביוני צונאמי יפגע במערב ארה"ב ויביא לאסון כבד וב-17 בספטמבר יתגלה יצור ימי חדש שיהיה גדול יותר פי 4 מלווייתן כחול ויקרא סיריין-קרוין "Cirein-cròin" על שם מפלצת הים הענקית מהפולקלור הגאלי הסקוטי. הדבר היחיד שעוד נשמע לנו אמין הוא הווריאנט, ולכם?

הנה תחזיותיו לשנת 2022:

ועוד כמה:

מלחמה עם חייזרים

אם נאמין לנוסע אחר, חייזרים בגובה שני מטרים צפויים לפלוש ממש בקרוב לכדור הארץ ולפתוח במלחמה נגד האנושות. "הנוסע בזמן" המכונה בטיקטוק @futuretimetraveller טוען שלחייזרים הללו יש גולגולות ארוכות, בצבע אפור כהה והן "בעלות מראה מעוות". לדבריו, הם יגיעו לארץ למטרות שלום אך אנחנו "בני האדם הטיפשים" נתגרה בהם ונביא לפרוץ "מלחמות בין ממדיות רבות". דווקא כל הקטע של הטיפשות האנושית מסתדר לנו. הוא אמר בסרטון: "מה שאתם מכנים חייזרים יופיעו לראשונה על פני כדור הארץ בשנה הבאה. התאריך המדויק שבו הם ימצאו לראשונה הוא ה-24 במאי 2022".

הנה מה שהיה לו לומר על החייזרים:

@futuretimetraveller They are about 7 foot 4 and have long shaped skulls, dark grey and distorted appearance. #NHLFaceOff #timetraveler #foryou #fyp ♬ Time Travel - Lovett

התפרצות הר געש

אסון נוסף שאנחנו יכולים לצפות לו בשנת 2022 הוא התפרצות של הר געש מסיבי מספיק כדי להביא להכחדה המונית, לפי אחד מאותם "נוסעים בזמן". בסרטון טיקטוק, "הנוסע בזמן" @thatonetimetraveler טוען שהר הגעש ילוסטון (המערכת הגעשית הגדולה ביותר בצפון אמריקה) יתפרץ ב-4 ביולי, יום העצמאות של ארצות הברית. הוא מנחה אנשים לבנות בונקרים, לוודא שיש להם אספקה לתקופה ארוכה ומבקש מהם "לשמור על עצמם".

עם זאת, מומחים טוענים שהסיכוי להתפרצות הר הגעש ילוסטון באלפי השנים הבאות הוא "קטן במיוחד", מאחר שהוא לא התפרץ מזה 640 אלף שנה.

והנה התחזית המאיימת שלו:

שריפות ענק והוריקן עוצמתי

נוסע בזמן שטוען כי הגיע אלינו משנת 2585 הזכיר גם הוא את היצור הימי החדש שיתגלה באוקיינוס ויקרא סיריין-קרוין "Cirein-cròin", על שם מפלצת הים מהפולקלור הגאלי הסקוטי - רק שלדבריו זה יקרה ב-14 באוקטובר ולא ב-17 בספטמבר כפי שטען הנוסע בזמן @aesthetictimewarper.

משתמש הטיקטוק @authentictimetraveler סיפר בסרטון: "ב-14 באוקטובר 2022 יתגלה מין חדש על ידי ביולוגים ימיים. הוא יהיה מסיבי פי 3 מלווייתן כחול".

הנה כמה מתחזיותיו:

הוא העלה עוד אינספור סרטונים על מה שהולך לקרות לנו בשנה הקרובה. בין היתר הוא מספר כי ב-14 מאי 2022 יפרצו שריפות ענק באוסטרליה וב-13 ביולי 2022 ההוריקן הגדול ביותר שהיה עד היום יכה בדרום אמריקה. הוא גם טוען שבתחילת 2023 נזכה לפגוש חייזרים וכי נגיפים רבים ישתחררו אז מקרחונים, חלקם קטלניים וחלקם פחות, ויביאו לפרוץ מגיפה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully