וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" טוען: אלו האירועים שישנו את העולם בארבע השנים הקרובות

13.12.2021 / 1:15

איחוד בין מדינות, פיצוץ של כוכב גדול, צביעת השמיים וגם: מי תזכה באליפות ה-NBA. גולש טיקטוק עם 1.2 מיליון עוקבים פרסם כמה נבואות, כולל משהו שיקרה כבר בחג המולד הקרוב ו"יזעזע את העולם וישנה את האנושות"

"נוסע בזמן" חושף תאריכים דרמטיים בהם יקרו ארועים שישנו את כדור הארץ/@thatonetimetraveler

מה אתם מתכננים לעשות ב-25.12? ברחבי העולם הנוצרי מתכננים לחגוג את חג המולד, אלא שבחור שמגדיר את עצמו כ"נוסע בזמן שבא מהעתיד" טוען שמשהו גדול עומד לקרות בעולם בתאריך הזה, ולא רק בו.

ראשית נזכיר שמעט מאוד מדענים מאמינים שמסע בזמן אפשרי בכלל. חלקם אפילו בטוחים שכל ניסיון לנסוע בזמן יהיה קטלני, אבל ישנם כאלה שטוענים שלא רק שזה אפשרי, אלא שזה כבר קרה. כמו למשל משתמש הטיקטוק בעל 1.2 מיליון עוקבים שקורא לעצמו @thatonetimetraveler, והוא טוען שישנם שני תאריכים בחודש דצמבר שכולנו צריכים להתכונן אליהם.

על פי ה"נוסע בזמן", התאריכים המדוברים הם ה-20.12 וגם ה-25.12, רגע לפני הסילבסטר הקרוב. בפוסט שהוא העלה ונצפה כבר מעל לחצי מיליון פעם הוא כתב: "יש שני תאריכים גדולים שאתם צריכים לזכור בחודש הקרוב. ב-20.12 שמונה בני אנוש יקבלו כוח על אנושי מהאנרגיה של גלי השמש, וב-25.12, יום חג המולד, משהו גדול יקרה שיזעזע את העולם וישנה את האנושות לתמיד". הוא כמובן לא מפרט מהו אותו דבר גדול שיקרה.

בעבר הוא כבר טען ש"ב-20 בדצמבר 2021 שמונה בני אדם יקבלו כוחות על מגלי האנרגיה של השמש. אולם, לכל דבר יש צד טוב וצד רע. בעוד ש-8 בני האדם יבחרו כיצד הם ירצו להשתמש בכוחות העל שלהם, חברות גדולות ינסו לבצע בהם ניסויים כדי לשווק את כוחות העל". הוא אף פירט את כוחות העל בפוסט נפרד ואמר שהם כוללים "כוח טהור, טלקינזיס, טלפתיה, טלפורטציה, מעוף, ידיעה מוקדמת, קסם וגם מניפולציה על מזג האוויר".

שני תאריכים חשובים בחודש הקרוב

וב-2027 יתאחדו בריטניה, שבדיה, נורבגיה ופינלנד

בפוסט קודם שלו, אותו בחור טען שמצפה לנו "יום גדול שייזכר במשך שנים וישנה את האנושות. זה יוכיח ב-100 אחוז שאני נוסע בזמן אמיתי, אל תשכחו את התאריך".

הבחור הזה ציין שהמדינות נורבגיה, שבדיה, פינלנד ואנגליה יתאחדו ב-2027 וייצרו מוקד כוח אדיר שייתן השראה למדינות קטנות יותר שירצו להצטרף אליהן. על פי תחזיות נוספות שלו, ב-2024 בונקר בן 35 אלף שנים יתגלה לפתע. הבונקר, שכנראה ממוקם בארגנטינה, "מכיל הרבה סודות בתוכו כולל קודים מוסתרים, טכנולוגיה ופריטים עתיקים".

מה יקרה בחג המולד?

על פי הנוסע בזמן צריך להתכונן גם לתאריך ה-20.8 בשנת 2022. על פי הטענה שלו בעוד פחות משנה "השמיים על פני כדור הארץ ייצבעו בצבע ירוק בהיר". הסיבה? כוכב שנמצא לא רחוק מכדור ומכיל סלעים ירוקים יתפוצץ. ויש גם נבואה לחובבי הספורט שביניכם. הוא טוען שב-2022 הלייקרס ינצחו את ברוקלין במשחק מספר 7 בפלייאוף ויזכו באליפות. לא מאמינים? אנחנו לא צריכים לחכות עוד הרבה זמן כדי לראות אם הנבואה שלו תתמממש.

אם אתם מתקשים (ובצדק) להאמין לאדם שטוען שהוא הגיע אלינו משנת 2484 אחרי ש"חזר אחורה בזמן" אבל נתקע ב"שנה לא נכונה" ואתם תוהים למה הוא בוחר להזהיר את האנושות מפני אסונות ומאורעות חשובים בעזרת סרטונים בטיקטוק - אתם לא לבד. גולשים רבים הטילו ספק באמיתות הטענות שלו - אבל כנראה שלא נצטרך לחכות עוד זמן רב כדי לראות האם יש איזושהי אמת בדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully