וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" חושף חמישה תאריכים גורליים שכדאי לנו להתכונן אליהם

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 0:14

אדם הטוען כי הגיע אלינו מהעתיד חושף שבחצי השנה הקרובה הולכים להתרחש חמישה אירועים משני חיים. לשני האירועים הראשונים עוד ניתן להאמין. האחרים גרמו לנו לגחך

נוסע בזמן מספר על חמישה תאריכים גורליים/Tiktok/@aesthetictimewarper

אדם הטוען כי הוא "נוסע בזמן" פרסם סרטון בטיקטוק בו הוא מספר כי הגיע מהעתיד כדי להודיע לנו על חמישה תאריכים חשובים שכדאי לשריין בלוח השנה שלנו. הנוסע המכונה בטיקטוק aesthetictimewarper פתח את הסרטון שלו בהודעה: "דברים מדהימים באים לקראתנו..." והמשיך כשעל רקע הרקיע הוא חושף את התחזיות המפתיעות שלו לחצי השנה הקרובה.

הסרטון שלו צבר קרוב לחצי מיליון צפיות ו-17 אלף תגובות, כך שלא רק אנחנו התלהבנו ממה שיש לו לספר. אולם, בעוד שתי התחזיות הראשונות שלו עוד עברו אצלנו בגרון - שלוש האחרות כבר גרמו לנו לקחת צעד אחורה.

"רבים מכם עדיין לא מאמינים שאני נוסע בזמן אמיתי, אז זכרו את חמשת התאריכים האלה", הוא כותב בסרטון. התאריכים הכתובים בסרטון מופיעים בפורמט האמריקאי (חודש/יום/שנה) אז סידרנו לכם אותם כדי שלא תסתבכו. מוכנים לגלות אילו מאורעות גדולים מצפים לנו?

צפו בתחזיות שלו:

סמנו ביומנים

  • 3.8.21: "נאס"א תמצא כדור ארץ נוסף עם כוח משיכה, פיזיקה ותנועה הפוכים לשלנו. כדאי שנצפה לו, הוא אמור להגיע בחודש הבא".
  • 14.9.21: "הוריקן בקטגוריה 6 יפגע בדרום קרוליינה ויהיה הגרוע ביותר בהיסטוריה".
  • 20.10.21: "בני אדם יקבלו כוחות על מאנרגיית שמש קיצונית".
  • 14.12.21: "בני נוער ימצאו ביצת טי-רקס ומכשיר לפתיחת פורטלים ליקום מקביל".
  • 2.2.22: "אטלנטיס תמצא באוקיינוס האטלנטי ובה ימצאו בני ובנות ים".

ברשת גיחכו על התחזיות שלו, "אז אתה אומר לי שעוד חצי שנה נמצא את אריאל? מתרגשת", כתבה אחת ואחר הוסיף: "רגע, גם אני נוסע בזמן. איך זה שלא ראיתי אותך במפגשים השנתיים שלנו?".

למרות הפיקפוק הברור, ל"נוסע בזמן" יש יותר מ-1.9 מיליון לייקים בטיקטוק מ-400 אלף העוקבים שלו והוא טוען שכל מטרתו היא "להציל את האנושות וליידע אותה במה שהיא חייבת לדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully