וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בזמן טוען: צילמתי דינוזאור לפני 66 מיליון שנה

18.4.2019 / 0:23

בוידאו שהעלה ליוטיוב הנוסע האלמוני חושף תמונה של דינוזאור שצולמה לטענתו על ידו במהלך מסעו בזמן לאחור, אחרי שחזר גם משנת 2082. התגובות היו חלוקות. צפו

APEX TV

רובנו לא מאמינים במכונות הזמן ובאנשים שטוענים שהם נסעו בזמן, אבל ישנם הרבה אנשים שטוענים שעשו זאת והם מעלים לרשת סרטוני וידאו שלהם עם הוכחות (לכאורה). אחד כזה עלה לאחרונה ובה גבר שטוען שהוא חזר בזמן משנת 2082, אבל גם טוען שנסע מיליוני שנה אחורה בזמן אל העבר הרחוק והוא מחזיק גם ב"הוכחה": תמונה של דינוזאור אותו הוא צילם לטענתו לפני 66 מיליון שנה.

עוד בנושא
התחזיות ל-2019 של הנוסע בזמן מ-2030 התגלו כנכונות
"יש לי הוכחה": נוסע בזמן "חשף" כיצד העולם ייראה בשנת 3311
"הנוסע בזמן" חושף: זו הנשיאה האחרונה והטובה ביותר של ארה"ב
הנוסע בזמן שחזר מ-2045 עם הוכחה טוען: האנושות בשנותייה האחרונות

צפו בעדות המלאה שלו

הגבר האלמוני, שהסתיר גם את פניו בקליפ שעלה לערוץ היוטיוב שמתחמה בנושא הנוסעים בזמן - APEX TV, חשף תמונה מוזרה של דינוזאור עתיק. זו תמונה שאפשר להדפיס בקלות בכל מדפסת פשוטה אחרי שהורדתם אותה מהרשת, אבל הגבר המשיך לטעון שהוא צילם אותה. "אתם יכולים לראות שזה דינוזאור חי שצולם במצלמה שלי", הוא המשיך, "צילמתי את זה ממכונת הזמן שבה הייתי. אני ממליץ לכל מומחה לתמונות שיבדוק אותה לעומק ואתם תראו שאין כאן מניפולציה".

מאז שהווידאו הביזארי הזה עלה ליוטיוב לפני כשבועיים, מעל ל-90 אלף איש צפו בו ואחד הגולשים כתב: "האם מישהו ראה אותך במהלך המסע בזמן?". הרבה אחרים ביקשו מהנוסע בזמן שיחשוף את המכונה שלו. אחד אחר כתב: "אני לא בטוח לגבי הגבר הזה, אבל מסע בזמן הוא אמיתי". אחרים היו סקפטים הרבה יותר: "זה מזוייף, מאה אחוז מזוייף. הצל לא נכון, אבל ניסיון יפה".

  • עוד באותו נושא:
  • נוסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully