וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" טוען: זה התאריך בו העולם ייכנס לשלושה ימים של חשיכה

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 10:09

משתמש טיקטוק שטוען שהוא הגיע אלינו במסע בזמן משנת 2582, מזהיר שביוני 2026 העולם ייכנס לשלושה ימים של חשיכה והוא השאיר רשימה של אזהרות על מה אסור לעשות. ברשת לא כל כך האמינו לו

"נןסע בזמן" משנת 2582 מזהיר משלושה ימים של חושך/TikTok/timetraveler2582

אדם שטוען שהוא נוסע בזמן שהגיע לביקור משנת 2582 מזהיר בטיקטוק שהעולם שלנו עומד לצלול לשלושה ימים של אפלה מוחלטת, וטוען שיהיו פירמידות בשמיים שיהיה אסור להסתכל עליהן. בפוסט מה-27 באפריל טוען @Timetraveler2582, (תוך שהוא מציג סדרה של סצינות מהסרט "הערפל" שיצא בשנת 2007): "תאמינו או לא, זה יקרה ב-6 ביוני 2026".

הוא אמר ל-650 אלף העוקבים שלו: "החל מחצות שעון ארצות הברית, ב-6 ביוני 2026, כדור הארץ ייכנס לשלושה ימי חשיכה". אם ראיתם את הסרט אתם יודעים למה לצפות, אבל אם לא, בקריינות של הקליפ הוא מייעץ מה לעשות: "סיגרו את כל הכניסות לבתים, כבו את כל האורות. אל תסתכלו החוצה מהחלונות. אל תשיבו לנקישות על החלונות והדלתות עד שיינתן סימן שהכל פנוי. הישארו בשקט. אל תנסו ליצור קשר עם אף אחד מחוץ לבית, אל תחקרו שום קול שמגיע מחוץ לבית. אל תחקרו שום אור מחוץ לבית. אם אתם רואים דמות בקצה העין בתוך הבית....". הקול המסתרי לא אומר מה לעשות אם רואים מישהו בתוך הבית, אבל כנראה שהתשובה הגיעה קודם לכן עם האזהרה, "אל תנסו לחקור את זה".

התחזית הקודרת

@timetraveler2582

⚠️ You have been warned about it. I wasn't supposed to reveal this much about it. ⚠️ ##timetravel ##timetraveler ##future ##unknown ##fyp ##real ##news ##fy

♬ original sound - Timetraveler2582

והנה עוד תחזיות שלו לעתיד הקרוב

בתוך שנתיים יוקלט צליל מפחיד בקרקעית האוקיינוס

ויש לו גם בשורה ששווה לחכות לה - בסוף אפריל נולד מי שיהיה שחקן הכדורגל הגדול בכל הזמנים

למרות שהחשבון המדובר ככל הנראה לא באמת מגיע מהעתיד, וששאר התחזיות שלו מתעסקות בנושאים שולים כמו תאריך היציאה של משחק GTA הבא או תאריך לידה של מי שיום אחד יהיה שחקן הכדורגל הגדול בכל הזמנים, זה לא מנע ממאות אלפי אנשים לעקוב אחריו ולתת לו צ'אנס.

כמובן שלא מעט אנשים מפקפקים באמיתות הנבואות שלו לעתיד. אחד מהם ניסה לומר כי מדובר באדם לא אמין: "זה לא נכון! הנוסע בזמן הזה אמר שב-10 באפריל השנה ייחשף שאחד הסלבריטאים זייף את מותו, וזה לא קרה. מי היה מאמין שפייק ניוז יגיעו מנוסע בזמן?!?" אולם הוא הגיב לטענה הזאת ואמר: "אתה מתבלבל ביני למישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully