וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" חושף תיעודים מצמררים משנת 2027 - לאחר שלטענתו האנושות נכחדה

10.4.2021 / 23:40

גולש ספרדי בשם "חאבייר" העלה סרטונים שלדבריו הם מוולנסיה בעוד שש שנים שנראית נטושה לחלוטין והוא טוען שהוא האדם היחיד שנותר שם והוא מבקש עזרה לחזור ל-2021. אלא שהגולשים מצאו חורים בסיפור שלו למרות כל הסרטונים

טוען שהוא התעורר בבבית החולים בשנת 2027 - והוא לבד בעיר/@unicosobreviviente/TikTok

מסע בזמן - מעבר בין שתי נקודות בזמן - הוא נושא פופולארי במדע הבדיוני החל מסוף המאה ה-19 ועד ימינו אנו. בשלל ספרים, סרטים וסדרות טלוויזיה ראינו כיצד בני אדם נכנסים למכונה כלשהי, מטיילים להם לעבר או לעתיד וצוברים הרפתקאות. המציאות, לצערנו, מעט יותר מבולבלת. מעט מאוד מדענים מאמינים שמסע בזמן אפשרי בכלל. חלקם אפילו בטוחים שכל ניסיון לנסוע בזמן יהיה קטלני, אבל ישנם כאלה שטוענים שלא רק שזה אפשרי, אלא שזה כבר קרה.

את ההערכות שלהם מחזק אדם בשם חאבייר שמפרסם סרטונים בטיקטוק תחת השם unicosobreviviente (השורד היחיד), והוא טוען שהוא נמצא כעת בשנת 2027.

העתיד על פי חאבייר די מלחיץ - האנושות כולה נכחדשה בשש השנים שחלפו עד 2027. הכל התחיל כשהוא פרסם סרטון שלדבריו צולם בעיר ולנסיה שבספרד. בסרטון ניתן לראות אותו צועד ברחוב ריק, לפני שהוידאו נקטע בחנות בגדים ריקה כשברקע אין שום סימן לבני אדם. בכיתוב שלו לסרטון הוא טען: "התעוררתי בבית חולים ואני לא יודע מה קרה. היום ה-13 בפברואר, 2027 ואני לבדי בעיר". לאחר מכן הוא פרסם עוד מספר רב של סרטונים מהעיר הנטושה.

הנה חלק מהסרטונים שהוא פרסם

@unicosobreviviente

Acabo de despertar en un hospital y no sé qué ha podido pasar. Hoy es 13 de febrero de 2027 y estoy solo en la ciudad.

♬ Creepy, scary, horror, synth, tension - Sound Production Gin

כל הרחובות כבר ריקים - הסמטאות כולן שלו

@unicosobreviviente

Necesito vuestra ayuda. Nombrad en comentarios quien creéis que me podría ayudar

♬ Suspense - Abraham Love

הוא צבר 1.4 מיליון עוקבים בטיקטוק שנדהמו מהסרטונים בהם לא ניתן להבחין בשם פעילות אנושית - אלא שבאופן מחשיד, מוצרים שימושיים של בני אדם כמו מוצרי חשמל וחיבור לאינטרנט נראים זמינים גם ל"שורד האחרון" בשנת 2027.

כמובן שגולשים רבים הטילו ספק באמינות שלו וציינו את העובדה שהכול נותר שלם ללא פגע, כולל מכוניות שטופות ונקיות ובגדים תלויים בחנות הבגדים.

אז מה יכולה להיות הסיבה האמיתית לכך שהרחובות ריקים? חלק העריכו שייתכן מאוד שהוא צילם את הסרטונים בזמן סגר הקורונה, כשהרחובות היו ריקים או שהוא ערך אותם בצורה כזו שלא יראו אנשים.

עוד בוואלה!

הנוסע בזמן מ-2030 מודה בתרמית: "אני לא יכול לעשות את הדמות המטופשת הזאת יותר"

לכתבה המלאה

עוד חורים בסיפור שלו? באחד הסרטונים שלו הוא נראה צועד לתוך בית קולנוע ואחד מהפוסטרים בחוץ היה של הסרט "וונדר וומן 1984", שעלה לאקרנים בדצמבר 2020. בסרטון אחר הוא הוא מתהלך בדירה נטושה כביכול ולמרות שהאנושות נכחדה כביכול, אין כלל אבק או לכלוך על הכיסאות והשולחנות.

למרות הספק, בסרטון שהוא העלה ב-29 במרץ וזכה ליותר מ-500 אלף צפיות, "חאבייר" מבקש עזרה לחזור לשנת 2021. הוא כתב: "לא ביקשתי את זה הרבה זמן, אבל אני צריך עזרה. התרגלתי לחיות כאן לבד, אבל אני רוצה לחזור ל-2021".

התגובות לפוסט היו די מזלזלות. אחד ייעץ לו "לקחת מעלית", אחר כתב לו ש"יילך לישון בבית חולים ויתעורר ב-2021".

ופה הוא מבקש לחזור ל-2021

למרות הספקות החשבון מתעדכן מדי יום עם סרטונים חדשים בהם חאבייר נענה לבקשות הגולשים - כמו למשל להראות את השעה בזמן הצילום או ללכת לבית החולים המקומי ולהראות שהוא שומם.

חאבייר מצא עוד דרך לענות למבקרים ולמפקפקים וטען שכל מה שהוא רואה מסביב עדיין שייך לשנת 2021, אבל הוא עצמו נמצא בשנת 2027. הוא כתב: "אני רוצה להבהיר שאני בשנת 2027, אבל כל מה שאני רואה הוא היכן שהוא נשאר בשנת 2021. אני חושב שהתעוררתי בשנת 2027 במציאות מקבילה. ורק נזכרתי בשמי". אוקי - עכשיו זה נשמע "הרבה יותר הגיוני".

הוא גם טען שגילה שברחבי העיר הוסתרו ארבעה מחזיקי מפתחות, עם קואורדינטות, העשויים להיות הסוד ל"חיבור" בין 2021 ל -2027. מספר כלי תקשורת ניסו לפנות אליו בטיקטוק כדי לקבל ממנו תגובה, לראיין אותו ולנסות לעמת אותו עם החורים בעלילה - אבל עד כה לא הוא לא הגיב לאיש.

אז או שהתרמית שלו תתגלה בקרוב - א שנאלץ לחכות שש שנים כדי לראות האם הוא דובר אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully