וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע בזמן מ-2030 מודה בתרמית: "אני לא יכול לעשות את הדמות המטופשת הזאת יותר"

16.7.2019 / 9:56

נואה, שכונה "הנוסע בזמן משנת 2030" וסיפק לנו לא מעט "הצצות לעתיד", מודה שבעקבות איומים שקיבל על חייו הוא החליט לחשוף את תרמית המסעות בזמן ולגלות לעולם מי הוא באמת

ApexTV

אנחנו מקווים שאתם יושבים: ה"נוסע בזמן" המפורסם, נואה, הודה שהכול היה שקר. הוא לא הגיע משנת 2030, הוא לא צילם דינוזאור מלפני 66 מיליון שנה, הוא לא פגש חייזרים, הוא לא יודע על צ'יפ שמחזק את המוח האנושי פי 6, הוא לא פגש את הנשיאה הבאה של ארה"ב בת ה-21 ובדיקת הפוליגרף שעבר הייתה לגמרי מזויפת. טוב, על אף שעקבנו אחריו באדיקות והתחזיות שלו תמיד סיקרנו אותנו, לא באמת האמנו לו וחיכינו לרגע שהתרמית תיחשף. השבוע - בעקבות איומים שקיבל על חייו - החליט נואה להתוודות.

מזה שנתיים נואה מעדכן אותנו במסעותיו לעתיד במגוון סרטונים שמתפרסמים בערוץ היוטיוב ApexTV, בהן הוא תמיד מופיע בפנים מטושטשות וקול מעוות. בסרטון שפרסם בשבת האחרונה - ומאז ירד מהרשת - חשף נואה את שמו האמיתי: דניס בל. הוא רק בן 16 ואת ההצעה לפברק מסעות בזמן תמורת כסף הוא קיבל כשהיה רק בן 14. הוא הסכים לקחת חלק בתרמית אך לא ציפה שהפופולריות שלו תגדל ושהערוץ ידרוש ממנו לצלם עוד ועוד סרטונים על מסעותיו המופרכים. הוא אפילו התבקש לחתום על הסכם סודיות. כמה מהצופים האדוקים בערוץ גילו לאחרונה את זהותו האמיתית ופנו אליו דרך ערוץ היוטיוב האישי שלו באיומי מוות. אחרי שנאלץ למחוק את הערוץ האישי שלו, שם הוצף בהודעות זועמות, הוא החליט לחשוף את האמת.

נואה "הנוסע בזמן" הוא למעשה דניס בל בן ה-16. צילום מסך
נואה "הנוסע בזמן" הוא למעשה דניס בל בן ה-16/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד בוואלה!

הנוסע בזמן חושף איך זה עובד: ככה מגיעים לעתיד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully