וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע בזמן חושף איך זה עובד: ככה מגיעים לעתיד

16.1.2019 / 8:22

נואה, מי שהפך לאחת מדמויות הרשת המפורסמות בזכות תחזיותיו על העתיד, חשף שיטות שונות למסעות בזמן כפי שהן מקובלות (לדבריו) בשנת 2030 כשחלקן יקרות ומסובכות. הוא גרם לסערה ואחד מהגולשים הכריז: "אני אסע לעתיד במדיח כלים"

ApexTV

סביר להניח שאם אתם עוקבים אחרי הרשתות החברתיות ואתרי החדשות כבר נתקלתם בתופעה שנקראת הנוסע בזמן נואה, אותו בחור אנונימי שטוען כי היה בשנת 2030 וחושף חלקים מהעתיד הקרוב והיותר רחוק של ארצות הברית והעולם כולו.

בסרטון האחרון שהופץ בערוץ היוטיוב APEXTV, בו מתפרסמות כל העדויות של המסעות בזמן אותן הוא מנהל, מסביר נואה את סודות המסע בזמן, שכולם באופן מפתיע מאוד יקרים ומסובכים. נואה אפילו סיפר כי הוא צפוי בקרוב לחשוף את מכונת הזמן המקורית שהוא הביא איתו משנת 2030.

עוד ב|"אסור לפספס":
"הילדה היפה ביותר בעולם" כבר בת 17 - ושוב זכתה בתואר
הטריק לקילוף תפוחי אדמה לפירה שישנה לכם את החיים
נקבע עונש למורה שפיתתה בן 14 לסקס עם מקדונלד'ס וסמים

צפו בהוכחות שלו ובהסבר כיצד מסע בזמן עובד

"יש כמה דרכים לנסוע בזמן, ואני אלמד אתכם את כולם", אומר נואה בתחילת הוידאו, "יחד עם זאת, יכול להיות שיהיו עוד צורות שיאפשרו מסעות בזמן, שיחשפו עם הזמן, מה שאני אראה לכם אלה צורות המסע בזמן שידועות נכון לשנת 2030".

בשלב הבא הסביר נואה כיצד המסע שובר את מימד הזמן ויוצר גשר בין שתי נקודות בזמן, שבאמצעותו ניתן לנסוע. הטכניקה הזאת, "גורמת לך לקפוץ ישר דרך" המימד הרביעי, והחור בין שתי הנקודות הללו הוא למעשה "כמו חור של תולעת". עוד מסביר נואה כי: "החושים שלך לא יכולים לתפוס מה קורה כשאתה עובר בין תקופות שונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully