וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע עונשה של המורה שפיתתה תלמיד בן 14 לסקס עם מקדונלד'ס, סמים ותמונות עירום

31.12.2018 / 8:35

המורה למדעים סטפני פיטרסון פיתתה תלמיד כיתה ח' לקיים עמה יחסי מין פעמים רבות בסתר. לאחר שנודע לאמו על ההתכתבויות ביניהם, המורה נעצרה והודתה באשמה. עורכי דינה מנסים כעת להפחית את עונשה העומד על שלוש שנות מאסר בטענה שהתלמיד למעשה "רצה בכך"

CBS News

מוקדם יותר השנה דיווחנו לכם על סטפני פיטרסון, מורה למדעים שפיתתה נער בתול בן 14 לסקס בעזרת ארוחות במקדונלד'ס, סמים ותמונות עירום ששלחה לו. בת ה-27 מפלורידה, שנמצאת בהליך גירושים מבעלה, נעצרה בפברואר השנה לאחר שהורי התלמיד גילו על הרומן האסור בין השניים. היא הביעה חרטה על מעשיה, אולם נשפטה החודש לשלוש שנות מאסר בפועל. עורכי דינה מבקשים כעת להפחית את גזר הדין בטענה שהיא סובלת ממאניה דפרסיה ושהתלמיד למעשה "רצה בכך".

הילד, הלומד בכיתה ח' בחטיבת ביניים בחוף ניו סמירנה, פלורידה, סיפר להוריו בפרוטרוט כיצד פיטרסון הייתה מגיעה לביתם בלילות ומקיימת עמו יחסי מין במתחם האסם שמאחורי ביתם. הוא טען גם שלא פעם היא אספה אותו והשניים קיימו יחסי מין ברכב שלה או בביתה. לדבריו, היא הייתה מפנקת אותו בארוחות במקדונלד'ס, קונה לו מריחואנה ושולחת לו תמונות עירום שלה. הרומן האסור ביניהן נמשך מנובמבר 2017 עד ינואר 2018.

סטפני פיטרסון.
סטפני פיטרסון נכלאה ל-3 שנים

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מורה פיתתה תלמיד לסקס עם מקדונלד'ס, חשיש ותמונות עירום

לכתבה המלאה
סטפני פיטרסון.
עורכי דינה מבקשים לקצר את תקופת מאסרה
  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully