וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שאיבד את בתוליו ב"אי הסקס" רוצה להתחתן עם אחת מהנשים איתן שכב

23.12.2018 / 8:51

בריאן בן ה-16 עשה חיים משוגעים ואפילו התאהב באחת משתי הנשים איתן בילה ארבעה ימים רוויי סקס, אלכוהול וסמים - אנדראה, בחורה ונצואלית אותה הוא מקווה להשיב עימו לארצות הברית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר רשמי

לא מזמן סיפרנו לכם על הזוכה המאושר בכרטיס חינם לחופשה הסליזית ב"אי הסקס": בריאן, נער בתול בן 16 שעד אותו רגע, סך החוויות האינטימיות שלו הסתכמו בנשיקה לא מוצלחת במיוחד.

אבל מאז הכל השתנה. או הו, כמה שהכל השתנה. בריאן, צ'יליאני שגר בניו יורק, הגיע לאי ומיהר לפרסם תמונה שלו שוכב עם שתי נשים בזנות במקביל, אבל זה לא הכל: לטענתו, הוא התאהב באחת מהן וכעת הוא רוצה להתחתן איתה. כן, מדובר בבחורה ונצואלית בשם אנדראה, ולפי הדיווחים בתקשורת בארה"ב, בריאן רוצה להשיב אותה לביתו ולהפוך אותה לאשתו. מסתבר שיש גם רומנטיקה בחופשה מפוקפקת שהיתה אמורה לכלול, בעיקר, טונות של אורגיות וסמים.

עוד בנושא:

הזוכה בכרטיס חינם לחופשה ב"אי הסקס" רווי האורגיות: בתול בן 16
עדות מ"אי הסקס": זה מה שקורה בנופש שמציע סקס עם 60 נשים, סמים ואלכוהול

הזוכה המאושר בכרטיס ל"אי הסקס", בריאן בן ה-16, לצד אביו. צילום מסך
עשה חיים משוגעים. בריאן ואביו לפני שנסע/צילום מסך
הזוכה המאושר בכרטיס ל"אי הסקס", בריאן בן ה-16, לצד שתי נשים בזנות. צילום מסך
"אני בוכה רק מלחשוב על זה". בריאן בתמונה שפרסם מאי הסקס/צילום מסך

הוריו של בריאן משום מה חתמו על טופס הוויתור והסכימו לאפשר לו לצאת לחופשה בת ארבעת הימים שהתקיימה באי קרוב לוונצואלה, וסביר להניח שכעת הם מתחרטים.

"זה היה מדהים", אמר בריאן, "כל כך מדהים שאני בוכה רק מלחשוב על זה. עשיתי סקס בפעם הראשונה, שתיתי אלכוהול בפעם הראשונה ועשיתי סמים בפעם הראשונה. הייתי מאוד לחוץ, אבל היו עוד גברים שהרגיעו אותי. הם היו כמו משפחה. כל אחד היה יכול לבחור שתי נשים ולבלות את כל החופשה איתן. אצלי אחת מהן היתה אנדראה, התאהבתי בה, אני רוצה שהיא תהיה החברה שלי, כי היא התייחסה אלי כל כך יפה", אמר בריאן, שכנראה לא לגמרי הבין כיצד עובד הקטע הזה של זנות.

אי הסקס. SEX ISLND PROMO VIDEO, אתר רשמי
בסך הכל יצא לבריאן טוב/אתר רשמי, SEX ISLND PROMO VIDEO

בין היתר, היחס היפה הזה שקיבל ממנה כלל המון סקס, כולל שלישייה עם בחורה אחרת. "אני רוצה להתחתן איתה", אמר, "והיא רוצה לבוא לגור איתי בארצות הברית. שמרתי את מספר הטלפון שלה ואני מקווה שנתראה בקרוב".

מה שיקרה בקרוב זה שבריאן ישוב לבית הספר, כבר לא בתול, כבר לא בדיחה מהלכת: "אני רוצה שכל הילדים שצחקו עלי יראו איזה גבר אני. לי יש שתי נשים ולהם אפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully