וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה פיתתה תלמיד לסקס עם מקדונלד'ס, חשיש ותמונות עירום

3.4.2018 / 9:28

סטפני פיטרסון פיתתה נער בתול בן 14 לקיים איתה יחסי מין במשך מספר חודשים ורק לאחר שהוריו התבדחו איתו בנושא הטרדות מיניות של מורים הוא נשבר ופרץ בבכי: "כולם יכולים להטריד אותך"

CBS News

סטפני פיטרסון, מורה למדעים בת 26 מפלורידה נעצרה לפני כשבוע על ידי המשטרה ושוחררה בערבות. בתקשורת המקומית דווח שהיא מואשמת בכך שפיתתה מינית את תלמידה בן ה-14, שלחה לו תמונות עירום שלה ועל פי טענת הנער אף הגיעה לבית שלו בלילות ולקחה אותו משם כדי שיקיים עמה יחסי מין - בין אם זה במחסן או ברכבה. הקשר בין השניים נמשך מספר חודשים עד שהוריו של הילד חשפו את מה שעובר עליו.

ה"סאן" האנגלי מדווח שפיטרסון, שכעת נמצאת בהליך של גירושים מבעלה, פיתתה את הילד הבתול עם מקדונלד'ס שהיתה קונה לו לאחר השיעורים. ממשרד השריף במחוז וולוסיה נמסר כי פיטרסון הפעילה לחץ על התלמיד שישמור את היחסים ביניהם בסוד. "הקורבן דיווח שפיטרסון אמרה לו שאסור לו לספר על כך לאף אחד, אחרת הם יהיו בבעיה. הוא גם סיפר שהיא קנתה לו מריחואנה לעשן ושהציונים שלו צנחו מאז שהיחסים בינהם החלו", נמסר.

עוד בנושא
מורה שלחה תמונות עירום ושכבה עם תלמידים תמורת ציונים - והסתבכה בגדול
התלמיד חשף: "המורה ואני עשינו סקס בשירותי המטוס בטיול השנתי"

סטפני פיטרסון.
סטפני פיטרסון

ההתעללות המינית של המורה נחשפה אחרי שמורה יצר קשר עם הוריו של התלמיד כדי לבדוק אם הוא היה רוצה ייעוץ. ההורים חשבו שהשיחה הייתה מוזרה ושאלו את בנם בצחוק אם נראה לו שהמורה הזה מתכוון לנצל אותו מינית. בשלב הזה הילד החל לבכות וצעק: "כולם יכולים להטריד ולנצל אותך מינית".

ההורים חשדו מיד בפיטרסון, אחרי שבנם סיפר להם שהוא הולך לכיתה שלה בכל יום ושהיא קונה לו מקדונלד'ס. לאחר מכן הילד כבר נפתח וסיפר להוריו שהיא היתה מתגנבת אליהם לבית בלילה כדי לעשות עמו סקס. הוא טען שהם שכבו מספר פעמים, לפעימם ברכב שלה, פעם אחת בפארק ציבורי ופעמיים בתום האסם שבביתם.

עוד באותו נושא

באישור ההורים: התלמיד ניהל מערכת יחסים מינית עם המורה שלו

לכתבה המלאה
סטפני פיטרסון.
סטפני פיטרסון

פיטרסון נכנסה למעצר ועברה תשאול לפני שהועברה לבית הכלא של מחוז וולוסיה ושוחררה בערבות של 25,000 דולרים. היא התפטרה מתפקידה כמורה למדעים בחטיבת הביניים והבלשים שחקרו את המקרה ביקשו מההורים בבית הספר לשוחח עם ילדיהם, מחשש שיש קורבנות נוספים של המורה.

סטפני פיטרסון.
סטפני פיטרסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully