וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורה ואני עשינו סקס בשירותי המטוס בטיול השנתי"

31.7.2017 / 10:17

המורה לפיזיקה פלירטטה והתשכרה עם התלמיד כשחזרו בטיסה מביקור במאיץ החלקיקים בשוויץ. התלמיד טען שהם נכנסו לשירותים וקיימו שם יחסי מין. המורה הכחישה, אך איבדה את עבודתה לאחר שימוע. אחיה: נטפלים אליה רק כי היא יפה

BANDICAM

בסרטון - עוד זוג שנתפס עושה סקס במטוס

אלינור וילסון, מורה לפיזיקה בת 27, עלתה לכותרות בבריטניה בשבוע שעבר, לאחר שפורסם שהיא הושעתה מתפקידה ולא תוכל יותר לחזור ללמד לעולם – כיוון שהתגלה שהיא קיימה יחסי מין עם תלמיד, בשירותי מטוס בדרך חזרה מטיול כיתתי ב-2015.

לפי הדיווחים בתקשורת הבריטית, השניים התקרבו במהלך הטיול למאיץ החלקיקים הגדול בז'נבה. בטיסה חזרה הביתה הם פלירטטו במושב האחורי של המטוס, שם השגיחו על תלמיד נוסף שחש לא בטוב. בעדותו בפני ועדת המשמעת סיפר התלמיד, שהיה אז בן 16, שהמורה שתתה לא מעט בטיסה ושהוא עצמו חיסל חמישה בקבוקים קטנים של יין. הוא סיפר שבשלב הזה הוא והמורה נכנסו יחד לשירותים, התנשקו וקיימו יחסי מין ללא שימוש באמצעי מניעה.

עוד בנושא
המורה הזמינה את התלמיד - ואנסה אותו בעזרת בעלה
"אני מנופץ לרסיסים": תלמיד שנאנס על ידי המורה שלו מדבר

המורה אלינור וילסון. פייסבוק, צילום מסך
אלינור וילסון/צילום מסך, פייסבוק

אחיה של וילסון יצא להגנתה ואמר לדיילי מייל שאחותו "התקדמה בחיים מאז שעזבה את ההוראה בשנה שעברה. היא עבדה קשה כדי להיות מורה והיא מכחישה שקיימה יחסי מין עם התלמיד. היא גם טוענת שהיא בכלל לא שתתה בטיסה". לדבריו התלמידים בחרו להציק לה ונטפלו אליה "רק בגלל שהיא צעירה ונראית טוב".

לפי הפרסומים, הקשר בין המורה והתלמיד המשיך לאחר הטיסה, אך הפרשה התפוצצה בספטמבר 2015, כשמנהל בית הספר שמע שמועות על מה שהתרחש במטוס ותיחקר את המורה. היא הכחישה כל התנהגות בלתי ראויה ומכיוון שלא הייתה שום ראייה נגדה היא לא נענשה.

המורה אלינור וילסון. פייסבוק, צילום מסך
המורה אלינור וילסון/צילום מסך, פייסבוק

חברו של התלמיד סיפר שהוא היה נלהב מאוד מהרומן שלו עם המורה. בשיחה עם ה"דיילי סטאר" הוא טען שהחבר סיפר שהם היו שותים יחד ויסקי זול וכי הם "עשו המון סקס" במהלך הטיול עוד לפני הטיסה הידועה לשמצה וכי הם המשיכו לעשות זאת עוד מספר חודשים לאחר מכן. "היא שלחה לו הודעות טקסט והוא הראה לנו אותן". בעקבות אותן הודעות, שכללו מסרים מיניים בוטים, תלמיד אחר ניגש למורה ואיים לספר את כל מה שהוא יודע אם היא לא תשכב גם איתו. הוא שלח לה מספר אימיילים בהם כתב שהוא יודע על הקשר בינה לבין התלמיד ואיים לחשוף את הכל. האימיילים האלה הגיעו לידי הנהלת בית הספר שפתחה שוב בחקירה שהובילה לפיטורי המורה במאי 2016. במהלך השימוע שנערך לה העיד התלמיד, שהצטייר כאמין בעיני ועדת המשמעת והוא שיכנע את האחראים שאכן ניהל רומן עם המורה.

וילסון מצידה המשיכה להכחיש שהיה קשר בלתי ראוי בינה לבין התלמיד, טענה שהם רק "התחבקו מדי פעם" אך הודתה שהם היו נפגשים ומתכתבים. לאחר שימוע בן יומיים היא נמצאה אשמה בהתנהגות בלתי הולמת, נקבע שהיא כן ביצעה בתלמיד מין אוראלי וקיימה איתו יחסי מין והיא פוטרה ללא יכולת לחזור לעבוד כמורה. היא בחרה שלא להגיב לכלי התקשורת השונים שפנו אליה לגתבוה ועל פי הדיווחים בימים אלה היא הצטרפה לחיל הים הבריטי.

המורה אלינור וילסון. פייסבוק, צילום מסך
המורה אלינור וילסון/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully