וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מנופץ לרסיסים": תלמיד שנאנס על ידי המורה שלו מדבר

9.11.2015 / 13:25

ג'ק היה רק בן 15 כאשר המורה שלו הזמינה אותו לביתה וקיימה עמו יחסי מין. היום, שנתיים אחרי, הוא הסכים לדבר בפעם הראשונה ולחשוף פרטים על הפרשה שזיעזעה את אנגליה

ITV

נפתח בנתון מזעזע: בכל חודש שתי מורות בבריטניה מודות שקיימו יחסי מין עם תלמידים. אחת מהן היא קרוליין ברימן ממנצ'סטר, שהייתה בת 30 כשהחלה לקיים יחסי מין עם תלמיד בן 15. לאחרונה עונש המאסר שלה נדחה בשנתיים והתלמיד הגיע לתוכנית טלוויזיה כדי לדבר על הפרשה שהסעירה את הממלכה ועל עוגמת הנפש שנגרמה לו.

התלמיד, שדיבר כשגבו למצלמה, הזדהה בשם ג'ק. "בהתחלה דיברנו רק בכיתה. היא התחילה לשלוח לי הודעות והתכתבנו ימים שלמים, גם כשהייתי בכיתה". התלמיד הצעיר הודה שנדלק על המורה היפה, "היא גרמה לי להרגיש כאילו אני מיוחד ואין לה מערכת יחסים כזו עם אף תלמיד חוץ ממני".

מורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד התחמקה מעונש מאסר. דיילי מייל, צילום מסך
לא חששה לזייף היריון. קרוליין ברימן/צילום מסך, דיילי מייל

ג'ק סיפר שבמהלך חופשת חג הפסחא קרוליין הציעה לו להיפגש. "היא הגיעה לאסוף אותי ונסענו אליה. בהתחלה רק דיברנו קצת וצפינו בטלוויזיה, אבל אז היא נישקה אותי ודברים קיבלו גוון מיני מאוד מהר. התחלתי לבוא אליה הרבה והייתי מבלה אצלה ארבעה או חמישה ימים בשבוע. בהתחלה הרגשתי שזה טוב מכדי להיות אמיתי".

לדבריו, ברימן הכריחה אותו לשמור על דיסקרטיות. "היא אמרה שאם מישהו ידע היא תאבד את משפחתה, בתה ותיכנס לצרות רציניות. בשלב כלשהו לא הצלחתי להתמודד עם זה וסיפרתי לאמא שלי מה קורה. קרוליין הייתה מבועתת, אבל לא הצלחתי להתמודד עם זה. לא הצלחתי להסתכל על בנות או להיות לבד עם אישה באותו החדר. הביטחון העצמי שלי נעלם לחלוטין. היו לי בנות זוג בעבר, אבל היום אני מנופץ לרסיסים".

עוד באותו נושא

המורה עם ההטבות” צפויה להכלא ל-30 שנה על אונס תלמידים

לכתבה המלאה
מורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד התחמקה מעונש מאסר. דיילי מייל, צילום מסך
הצליחה להתחמק מעונש מאסר/צילום מסך, דיילי מייל

"אני רוצה שאנשים יבינו מה קרה שם אפילו אם הם לא היו מודעים לסיפור. אני רוצה שזה יהיה גלוי כדי שזה לא יקרה שוב לעולם. לא הייתי מאחל לאף אחד לעבור כזה דבר ואני לא מסכים עם הדברים שהיא עשתה ואמרה. זה לא חוקי ואם מישהו עובר על החוק הוא צריך להענש".

צפו בריאיון המלא עם ג'ק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully