וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 שנות מאסר למורה ששכבה עם תלמידיה - ונכנסה להריון

9.7.2015 / 13:00

מורה לשעבר מפלורידה הודתה בקיום יחסי מין עם שלושה תלמידים - כשמאחד מהם היא אפילו נכנסה להריון ועברה הפלה. היום היא מתחרטת, אך ההורים מסרבים לשכוח, "ראיתי איך אני מאבדת את הילד שלי לנגד עיניי"

ג'ניפר פיצ'ר, מורה לשעבר מפלורידה שנעצרה באפריל 2014 נידונה ביום חמישי האחרון ל-22 שנות מאסר על שידול וקיום יחסי מין עם 3 מתלמידיה בני ה-17.

על פי חדשות FOX, המורה קיימה יחסי מין עם תלמידיה אינספור פעמים - כשבאחת מהפעמים היא אף נכנסה להריון ועברה הפלה. "הלוואי והייתי יכולה לחזור אחורה ולתקן את מה שעשיתי", סיפרה בדמעות המורה בת ה-30, בדיון בעונשה שנערך בבית המשפט בשבוע שעבר, "אני שונאת את מה שעשיתי. הלוואי שהייתי יכולה לחזור אחורה ולחשוב על הקורבנות לפני שחשבתי על עצמי".

על אף שהמורה לאנגלית הביעה חרטה, הוריי התלמידים מסרבים לסלוח לה על מעשיה. "זה כואב", סיפרה אחת האמהות בבית המשפט, "ראיתי איך אני מאבדת את בני לנגד עיניי ולא היה לי שום דרך לעזור לו". במהלך המשפט התברר שפיצ'ר אילצה את קורבנותיה לשקר להוריהם ולהסתיר את המפגשים הבלתי חוקיים שלהם. היא אפילו השתמשה בכינויים וקודים כשסימסה לתלמידים כדי שהוריהם לא יחשדו בדבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
השתמשה בכינויים וקודים כשסימסה לתלמידים כדי שההורים לא יחשדו בדבר/מערכת וואלה, צילום מסך

במהלך החקירה שקיימה המשטרה, התגלה שהמורה קיימה יחסי מין עם אחד התלמידים ברכבה 20 עד 30 פעמים. בהמשך הם גילו שהיא קיימה יחסי מין עם 2 תלמידים נוספים על גג בית הספר. ב-2008, כשעלו החשדות הראשונות בדבר קשר בלתי הולם שפיצ'ר מנהלת עם אחד מתלמידי כיתה ח', היא פוטרה ממשרת ההוראה במחוז אורנג' - מה שלא מנע ממנה להתקבל למשרת הוראה באקדמיה האווירית במרכז פלורידה בשנת 2011 - שם המשיכה לבצע את מעשיה.

על כל אחד מסעיפי האשמה שלה, עמדה פיצ'ר בפני עונש כבד של עד 15 שנות מאסר - כשלבסוף החליט בית המשפט לדון אותה ל-22 שנות מאסר בסך הכל.

עוד באותו נושא

תלמידים עמדו בתור מחוץ לדירת המורה כדי לעשות איתה סקס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הלוואי והייתי יכולה לחזור אחורה ולתקן את מה שעשיתי"/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully