וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים עמדו בתור מחוץ לדירת המורה כדי לעשות איתה סקס

אריקה לין מסה, מורה בת 28 מוירג'יניה, עומדת בפני 22 שנות מאסר לאחר שהודתה בקיום יחסי מין עם מספר רב של תלמידים בני 16-18, כי זה גרם לה "להרגיש נחשקת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריקה לין מסה הייתה מורה אהובה - ועכשיו כנראה נמצאה הסיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריקה לין מסה הייתה מורה אהובה בבית הספר בו עבדה בוירג'יניה, ארצות הברית. היא לימדה מתמטיקה ואימנה את נבחרת הכדורעף יחד עם בעלה, קית', שלימד גם הוא בבית הספר. מה שהבעל לא ידע הוא שאשתו האהובה בת ה-28 נהגה לקיים יחסי מין עם תלמידים.

מסה נעצרה בשנה שעברה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמידים בגילאים שנעו בין 16 ל-18. היא הודתה באישומים המיוחסים לה, ביניהם קיום יחסי מין עם קטין. כאשר נשאלה בחקירתה למה עשתה זאת, אמרה שהמעשים גרמו לה להרגיש מחוזרת ונחשקת.

על פי הדיווח ב"האפטינגטון פוסט", היא שלחה תמונות עירום שלה לתלמידים, קיימה איתם יחסי מין בדירתה וברכב שלה ובאחד מהמקרים היא הכריחה תלמידים לחכות לה בתור במרתף, בזמן שהיא קיימה יחסי מין עם חברם לספסל הלימודים בחדר השינה.

גזר הדין של מסה יינתן ב-21 במאי ואם תימצא אשמה בכל הסעיפים, היא צפויה לרצות 22 שנות מאסר. "היא לא פדופילית. זה לא שהיא ארבה לאנשים תמימים, מי שהיה איתה שיתף פעולה" מסר עורך דינה של המורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully