וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה פוטר אחרי שצולם כשהוא מנשק תלמידה בת 16

תלמידים הצליחו לצלם את המורה למתמטיקה מנשק תלמידה בת 16 והעלו את הקטע לרשת. הקטע עורר מהומה בסין כשגם השלטון המקומי וגם המועצה המחוזית פתחו בחקירות נפרדות בעניין

צילום חובבים יוטיוב

מר שו, מורה למתמטיקה בבית הספר התיכון שבעיר יוביי, מחוז צ'ונגקינג שבדרום-מערב סין, נתפס במצלמה של אחד מתלמידיו כשהוא מנשק תלמידה בת 16 במשרדו. כשהסרטון פורסם ברשת, המורה פוטר מעבודתו אך הרוחות מסרבות להירגע.

בסרטון, שאורכו 30 שניות, נראה שו כשהוא מלטף ומנשק את התלמידה ליד החלון במשרדו - בזמן שהיא לכאורה מנסה להתנגד לו. שו לא נכנע לסירוביה, תופס אותה במותניה ומנשק את צווארה. הקטע המזעזע משך הרבה תשומת לב ועורר דיון ציבורי בסין, עם קריאות מחאה נגד בית הספר שאיפשר לדבר כזה לקרות. הדבר עורר מהומה כה גדולה שגם השלטון המקומי וגם המועצה המחוזית בעיר פתחו בחקירות נפרדות בנושא, כך דיווח ה-People's Daily Online.

מורה צולם כשהוא מנשק תלמידה בת 16. צילום מסך
המורה למתמטיקה מטריד תלמידה לעיניי המצלמות/צילום מסך

מועצת החינוך הודיעה שהמורה פוטר מעבודתו ושמורים נוספים נמצאים כרגע בחקירה, כדי לוודא שאינם ידעו על מעשיו. בית הספר הודיע ש"איננו סובלים התנהגות מסוג זה בבית ספרנו, לא מהתלמידים ובטח שלא מהמורים. המורה הפר את כללי בית הספר ופוטר מתפקידו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully