וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידה גורשה מבית הספר - כי היא יותר מדי ג'ינג'ית

אמילי ריאיי בת ה-17 הורחקה מהשיעורים כי לטענת המורים היא יותר מדי ג'ינג'ית. ריאיי, בעלת שיער אדום בצבע טבעי, נאלצת להחליט עכשיו האם לפרוש מבית הספר או לוותר על הדבר החשוב לה מכל - זהותה כג'ינג'ית. "הצעתי לאסוף את השיער או לחבוש כובע אבל המורים סירבו"

עמוד היוטיוב Emily Reay

אמילי ריאיי בת ה-17 אוהבת את צבע שיערה הג'ינג'י - ויותר מכך - היא טוענת שזהו סימן ההכר שלה המעניק לה ביטחון וכוח. זו הסיבה שאמילי פרצה בבכי עז כשגילתה שבית ספרה הציב לה אולטימטום: עד שהיא לא תצבע את שיערה לצבע כהה יותר - היא לא תוכל להיכנס לשיעורים.

לאמילי יש שיער ג'ינג'י טבעי, אך כבר 3 שנים שהיא נוהגת לצבוע אותו לצבע בהיר יותר. בית הספר טריניטי ("השילוש הקדוש") הנמצא בקרלייל, אנגליה, התעלם עד כה מצבעו העז של שיערה, אך כשחזרה אמילי מחופשת חג הפסחא היא קיבלה את הבשורה המרה שעליה למתן את צבע שיערה מאחר שהוא "בלתי הולם", להגדרת המורים.

"כעסתי מאוד בהתחלה ואז פרצתי בבכי. אני מסתובבת עם הצבע הזה כבר 3 שנים ואף אחד בבית הספר לא אמר לי כלום", סיפרה אמילי, מוסיקאית מוכשרת שמודה ששיערה הג'ינג'י הוא סימן ההיכר שלה, "כולם מכירים אותי כ'זמרת הג'ינג'ית הצעירה'. אם הייתי צריכה לצבוע את השיער בחום, הייתי מאבדת את זה".

אמילי ריאיי שגורשה מבית הספר כי היא יותר מדי ג'ינג'ית. Caters News Agency,
אני מסתובבת עם הצבע הזה כבר 3 שנים ואף אחד בבית הספר לא אמר לי כלום"/Caters News Agency

הוריה, ג'ולי ואנדי ריאיי, שמגבים את החלטת בתם שלא לשנות את צבע שיערה, הוזמנו לבית הספר כדי לדון בנושא עם מנהל בית הספר אנדרו וינטר. להורים נאמר שצבע שיערה של אמילי חייב להשתנות עד יום שני הבא או שהיא לא תורשה להמשיך בלימודיה, "הצעתי לאסוף את השיער או לחבוש כובע אבל המורים סירבו", מספרת אמילי, "נאמר לי שהשיער שלי היווה בעיה כבר מתחילת שנת הלימודים אבל נתנו לי לחמוק מזה עד היום. הדבר המצחיק הוא שבזמן נשף בית הספר השיער שלי היה אפילו בהיר יותר ושם זכיתי בפרס על השיער היפה ביותר".

"בית הספר לא מבינים עד כמה זה חשוב לה", מספרת אמה המודאגת, "האירוניה היא שהיא מגלמת את דמותו הליצן סקרמוש בעיבוד של בית הספר למחזה We Will Rock You המדבר על חברה שמדכא יצירתיות וביטוי עצמי. המדיניות האחידה של בית הספר קובעת בבירור שאין לצבוע את השיער לצבע לא טבעי כמו כחול או ירוק, אבל ממתי ג'ינג'י הוא לא צבע טבעי?" היא הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמילי ריאיי שגורשה מבית הספר כי היא יותר מדי ג'ינג'ית. Ben Lack Photography Ltd,
זכתה בתואר השיער היפה ביותר בבית הספר ובכל זאת התבקשה לצבוע אותו/Ben Lack Photography Ltd

עכשיו אמילי נמצאת בפרשת דרכים חשובה - האם לפספס שיעורים חשובים שעלולים לפגוע בהצלחתה או שמא להיכנע לדרישות ההנהלה ולצבוע את שיערה. נכון לעכשיו מקווה אמילי לחזור לבית הספר עם שיער אסוף ולקוות שלא יאמרו לה כלום על זה, "אני מקווה שיהיה בסדר. חשוב לי לחזור ללמוד".

מנהל בית הספר, מר וינטר, מסר בתגובה: "יש לנו מדיניות של שמירה על סטנדרטים גבוהים. כל התלמידים מקבלים הנחיות ברורות בתחילת שנת הלימודים על מה שמקובל ומה שלא מקובל לעשות במסגרת הבית ספרית. הרוב המכריע של ההורים מאוד מעריך את הסטנדרטים הגבוהים שלנו".

אמילי ריאיי שגורשה מבית הספר כי היא יותר מדי ג'ינג'ית. Ben Lack Photography Ltd,
אמילי מתכננת לחזור לבית הספר עם שיער אסוף ולקוות שיהיה בסדר/Ben Lack Photography Ltd

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully