וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד נועז של תלמידות בהצגת פו הדוב מעורר סערה ברוסיה

תלמידות הסטודיו לריקוד באורנבורג, רוסיה, הופיעו בהצגת בית הספר כשהן מחופשות לדבורים מספר הילדים האהוב "פו הדוב". הקהל לא האמין למראה עיניו כשהריקוד החינני הפך לריקוד טוורקינג נועז שעורר זעם והביא לפתיחת שתי חקירות פליליות בנושא

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

פו הדוב בסה"כ חיפש קצת דבש. אם הוא רק היה יודע מה הדבורים מכינות לו, הוא בוודאי היה מוותר מראש. בית הספר למחול "קרדו" בעיר אורנבורג שבהרי האורל, רוסיה, העלו הצגה של פו הדוב שעברה אדפטציה לתרבות המערבית של ימינו - וכללה ריקוד טוורקינג נועז וחושפני שאינו מיועד כלל לקהל הילדים אליו מכוון הדוב חובב הדבש.

הסרטון צולם לפני מספר חודשים, אך רק השבוע מצא את עצמו ברשת והפך לויראלי עם כ-10 מיליון צפיות ביוטיוב בתוך שבוע. ההישג המרשים לו זכה הקטע הזה הוא בזכות הסיקור התקשורתי הנרחב סביב הנושא, זעם הציבור על המוסר המידרדר של הנוער ומעורבות הממשל בפרשה. בין היתר הביא הסרטון לפתיחת שתי חקירות פליליות בנושא, לסגירת בית הספר עד תום ההליכים ולניסיון לפקח על כל החוגים במדינה.

הקטע הפרובוקטיבי מתחיל דווקא באווירה רגועה, כשאדם הלבוש במסיכת ויני פוך - הגרסה הרוסית של פו הדוב - מחפש אחר דבש. לפתע, המוזיקה מהסרט המצויר הקלאסי מפנה את מקומה למוזיקת ריקודים סוחפת ולבמה עולות רקדניות הלבושות כדבורים סקסיות והן פוצחות בריקוד טוורקינג נועז וסקסי.

עתה מתנהלות שתי חקירות פליליות בנושא, האחת מטעם ועדת החקירות של רוסיה האחראית למלחמה בשחיתות במדינה והשניה מתאם משרדו של התובע הכללי של רוסיה. גורם המעורה בחקירה סיפר לסוכנות הידיעות "אינטרפקס" כי בכוונת ועדת החקירות להגיש כתבי אישום נגד בית הספר ואולם התרבות העירוני בו נערכה ההופעה על "רשלנות" ו"מעשים מגונים". עוד מדווח הצהובון של ערוץ הטלוויזיה LifeNews שעיריית אורנבורג כינסה ישיבת חירום בנושא, אליה הוזמנו חברי הנהלת בית הספר, ההורים ומומחים מקומיים לריקוד. רבים ברוסיה מאמינים שבעקבות האירוע, יש לחקור את כלל מוסדות החינוך במדינה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

פאבל אסטאחוב, נציב תלונות הציבור לעינייני ילדים, פרסם הצהרה הקוראת לריקוד "וולגרי" ו"פוגעני", "אם פו הדוב והדבורים היו על הבמה, אז היוצר של הריקוד הזה היה בטח חזרזיר", צייץ אסטאחוב בטוויטר. מנהלת בית הספר, ויקטוריה יעקוביינקו, טענה שכל הבנות קיבלו את אישור הוריהם להשתתף בהופעה וכי לדעתה גורמים המנסים להכפיש את שמה עורכים קמפיין מתוזמר נגדה, "אני מופתעת עד כמה הסרטון הזה עורר מהומה. אם תחפשו ברשת תמצאו ריקודים הרבה יותר נועזים שם, תאמינו לי".

חלק מ-23 אלף התגובות שהתווספו לסרטון ביוטיוב התייחסו לצבעי המדים של הרקדניות – כתום עם פסים שחורים – אשר מזכירים את צבעי סרטו של גאורגיוס הקדוש, המסמל את ניצחונה של רוסיה במלחמת העולם השנייה. אחרים הביעו דאגה לבני הנוער ברוסיה שנופלים ל"פיתויים הנתעבים" של תרבויות המערב, "העתיד שלנו תלוי במוסר ובהגינות של הבנות שלנו! אני בהלם!" כתבה אחת הצופות בתגובה לסרטון.

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully