וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת תשע נפלה מגובה רב וכשהתעוררה הכריזה: "פגשתי את אלוהים"

אנאבל בים הקטנה נפלה מעץ ואיבדה את הכרתה. כשהתעוררה, סיפרה להוריה שהגיעה לגן עדן וישבה על ברכיו של אלוהים. "אין ספק שהיה כאן נס גדול", אמרה אמה

אנאבל בים. דיילי מייל, צילום מסך
תיארה את אלוהים בתור גבר שחום עור עם זקן לבן. אנאבל מים/צילום מסך, דיילי מייל

לפני שלוש שנים אנאבל בת התשע שיחקה בחצר ביתה בטקסס עם שתי אחיותיה, אביגיל ואדלין. אנאבל טיפסה על עץ ישן ונפלה מגובה של 10 מטרים. ראשה נחבט בעץ שלוש פעמים בזמן הנפילה, וכשכוחות ההצלה הגיעו הם הבהילו אותה לבית החולים, שם חיכו מומחים לפגיעות מוח ועמוד שדרה. הוריה ציפו לגרוע מכל, אבל הבדיקות העלו תמונה נדירה במיוחד: חוץ מכמה שפשופים, גופה של אנאבל היה בריא ושלם.

הרופאים נדהמו מהתוצאות, ואחד מהם הגדיל ואמר להוריה שמישהו למעלה שומר על הילדה. לאחר שהתאוששה מסדרת הבדיקות שעברה, סיפרה אנאבל שכאשר הייתה על העץ, רגע לפני הנפילה, היא הגיעה לגן עדן וישבה על ברכיו של אלוהים. עוד סיפרה כי מלאך שומר ליווה אותה לאורך כל הדרך, ותיארה את אלוהים כגבר מרשים בעל עור כהה, זקן לבן וחלוק ארוך ובהיר.

אנאבל בים. דיילי מייל, צילום מסך
אנאבל עם אחיותיה והוריה/צילום מסך, דיילי מייל

כריסטי, אמה של אנאבל, סיפרה שלא רק שבתה לא נפצעה בתקרית - אלא החלימה ממחלה כרונית ממנה סבלה ומנעה ממנה לאכול מזון מוצק. "כשהיא סיפרה לנו על הפגישה עם אלוהים הבטתי בעינייה וידעתי שהיא מודעת לדברים שהיא אומרת. היא לא יצרה דרמה או שיחקה משחקים, ולא חיקתה משהו שראתה בטלוויזיה. היא תיארה את שערי גן העדן שצבועים בזהב ואת אלוהים שאמר לה "זמנך עוד לא הגיע"', סיפרה האם.

  • עוד באותו נושא:
  • עץ
  • תאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully