וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על טעויות משלמים: מרצה שלחה בטעות פורנו לסטודנטים שלה

מרצה מפילדלפיה נמצאת תחת חקירה לאחר ששלחה בטעות לסטודנטים שלה קישור לסרטון פורנו. ברשת זועמים על החלטת האוניברסיטה להשהותה עד תום החקירה, "היא עשתה טעות שכולנו היינו יכולים לעשות"

המרצה ליסה מקאלורי שלחה פורנו לסטודנטים שלה. יוטיוב, צילום מסך
העתק-הדבק הרסני. המרצה ליסה שלחה בטעות לסטודנטים לינק לסרטון פורנו/צילום מסך, יוטיוב

למי מאיתנו לא קרה ששלחנו בטעות הודעה לאדם הלא נכון עם הטקסט הלא נכון? הטעות הלא נעימה הזאת מקבלת משמעות גדולה יותר כשמדובר במרצה שלך ובהודעה שנשלחה לכל הסטודנטים הכוללת קישור לתוכן פורנוגרפי. אופסי.

ליסה מקלרו, מרצה למשפטים באוניברסיטת דרקסל שבפילדלפיה, נמצאת תחת חקירה לאחר ששלחה לכאורה לתלמידיה בדוא"ל קישור לסרטון פורנו. ההודעה הייתה אמורה להכיל קישור למאמר העוסק בכתיבת סיכומים משפטיים, אך להפתעת הסטודנטים - הקישור הוביל אותם לסרטון פורנו מעניין לא פחות. שכותרתו "היא אוהבת את החרוזים האנאליים שלה?".

מכורים לפורנו. ShutterStock
הסטודנטים קיבלו הצצה אינטימית לתחביביה של המרצה/ShutterStock

בהודעה רשמית שהוציאה האוניברסיטה נכתב כי "אנו מודעים לטעות שנעשתה ע"י המרצה ועל התוכן שהועבר לסטודנטים למשפטים. על פי החוק הפדרלי ומדיניות האוניברסיטה, אנו נדרשים לטפל בכל התנהגות בלתי הולמת, הכוללת אופי מיני, שעלולה להשפיע על חברי הקהילה שלנו. כחלק ממדיניות ונהלים אלו, במהלך החקירה יש בידינו את הזכות להוציא את העובד לחופשה יזומה".

מאז פרסום הדברים, רבים ברשת יוצאים נגד החלטת האוניברסיטה להשהות את המרצה. "בשבוע שעבר, ליסה מקלרוי, מרצה למשפטים באוניברסיטת דרקסל, עשתה טעות שכל אחד מאיתנו היה יכול לעשות - טעות שעליה היא נענשת עכשיו", נכתב נאתר החדשות gawker.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully