וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: מורה פגע עם גרזן באיבר המין של סטודנט בניסוי כיתתי

סרטון מזעזע שהפך לוויראלי מציג מורה מבצע ניסוי משונה בכיתה המצריך גרזן, לבנה, משטח עץ ומסמרים. התוצאה כואבת יותר ממה שאתם חושבים. הצפייה לא מומלצת לבעלי לב חלש

צילום מסך

אחרי צפייה חוזרת ונשנית בוידאו הזה (כן, אין לנו אלוהים), אנחנו עדיין לא מצליחים להבין מה בדיוק ניסה המורה הזה להוכיח לתלמידיו בניסוי המצמרר שביצע. בקטע תוכלו לראות איך מנסה המורה לשבור עם גרזן לבנה שהונחה על קרש מעל חזהו של סטודנט ששכב על הריצפה - ובמקום לנפץ את הלבנה - הוא מחטיא ופוגע בטעות באיבר המין של הסטודנט המסכן. קחו את הכי כואב שיש לכם והכפילו במאה.

הסרטון עלה ביוטיוב בשבוע שעבר תחת הכותרת "הסרטון שבגללו איבד המורה את המשרה שלו" והוא לא מכיל שום פרטים נוספים שיכולים לרמוז מי הם המצולמים, היכן זה קרה והאם באמת המורה הזה פוטר. הניסוי המדעי צולם בנייד של אחד הסטודנטים, כשמסביבו נראים סטודנטים נוספים מצלמים או מביטים באימה במתרחש.

הסרטון בגללו איבד המורה את המשרה. youtube, צילום מסך
שיעור שאסור לפספס/צילום מסך, youtube

יום לאחר פרסום הסרטון הזה, התפרסם סרטון נוסף ממצלמה של סטודנט אחר בכיתה, שמראה מה עלה בגורל הסטודנט הפצוע אחרי שהמורה נכשל במשימתו - ואתם לא תאמינו מה קרה אחר כך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בקטע השני שמציג את מה שקרה אחרי:

במקום שהמורה יפסיק את הניסוי, הוא ניסה לפגוע בלבנה בשנית והפעם, למזלו של הסטודנט, הוא גם הצליח. הקטע השני חושף כמה דברים שלא ניתן היה לראות בבירור בראשון - הסטודנט נראה מבוגר יותר, כך שיתכן שהוא בכלל חבר בצוות המורים, מתחת למשטח העץ ישנם מסמרים הפונים לכיוון החזה שלו, וחוץ מכמה כתמי דם על חולצת הטריקו שלו והלם קרב הוא יצא מזה בריא ושלם. הוא אפילו השתעשע עם הכיתה על זה, "בפעם הראשונה לקחת קצת דרומה, אבל השנייה פגעה די טוב".

הסרטון הראשון צבר כבר יותר ממיליון צפיות ביוטיוב והשני עושה את דרכו לכיוון ה-100 אלף צפיות. הנה לכם שיעור על איך הופכים סרטון לויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully