וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת מפורסמת פנתה לבית המשפט לאחר שקלטת סקס שלה דלפה לרשת

נטשה קורולבה, זמרת פופ מצליחה ברוסיה, רוצה למצוא את האשמים לאחר שקלטת סקס שצילמה עם בעלה דלפה לרשת. "אין לי שום דבר להתבייש בו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עטיפה של רומן רומנטי. נטשה ובעלה המכונה "טרזן" סתמונה שהם עצמם פרסמו/מערכת וואלה, צילום מסך

כשזה נוגע לקלטות סקס, עולם הסלבס מתחלק לשני חלקים: הכוכבים שמנסים לעשות כל שביכולתם כדי למנוע הפצה (ג'ניפר לופז) וכאלה שבנו מזה קריירה (קים קרדשיאן). נטשה קורולבה, זמרת פופ מצליחה מרוסיה, לא מתביישת בקלטת שלה ולא צריכה לבנות קריירה. הדבר היחיד שהיא רוצה הוא שהאשם יועמד לדין.

לטענת קורולבה, קלטת לוהטת ושלל תמונות סטילס שלא מותירות הרבה מקום לדמיון נגנבו מהמחשב שלה. יחד איתה מככבים בתמונות אביזרי מין שונים וגם בעלה סרגיי גלושקו, שהיה חשפן ידוע והתפרסם בשם הבמה המקורי "טרזן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כככה היא נראית בצילומי למגזין גברים - מעניין באיזו אבקת כביסה היא משתמשת. הסדינים כל כך לבנים!/מערכת וואלה, צילום מסך

הזמרת בת ה-41 החליטה לנקוט באמצעים משפטיים כדי לגלות איך התמונות הלוהטות הגיעו לרשת. "אני נגעלת מהמחשבה שמישהו חילל את הפרטיות שלי. אין לי שום דבר להתבייש בו, מדובר באירוע פלילי לכל דבר. כשמישהו פוגע בזכויות שלי בצורה כל כך בוטה, זה ייגמר בבית המשפט".

למרות שנולדה באוקראינה, נטשה נחשבת לידידה קרובה של הנשיא פוטין ותומכת נלהבת בפלישתו למדינת הולדתה. בעבר קיבלה מממשלת רוסיה תואר אמנית של כבוד, ולאחר פרסום התמונות נשמעות קריאות רבות לשלילת התואר ממנה. "לאישה הזאת אסור להסתובב במקומות בהם יש ילדים" אמר ויטאלי מילונוב, פוליטיקאי רוסי. אפשר להתווכח על התואר, אבל לא על התמונות. אכן אמנותיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וככה זה נראה בקלטת הסקס/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דסבידנייה!/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully