וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורה עם ההטבות" צפויה להכלא ל-30 שנה על אונס תלמידים

17.7.2015 / 8:20

בריאן אלטיס, מורה נאה לאנגלית, הואשמה באונס, ביצוע מעשי סדום, ניצול מיני בכפייה ובעילת קטין. כעת היא עלולה לשבת עד 30 שנה בכלא

צילום מסך

בסרטון - הקראת גזר הדין של המורה

בשנה שעברה התקשורת בארצות הברית סערה אחרי שסיפורה של בריאנה אלטיס, מורה בת 36 מיוטה, התפוצץ. המורה הצעירה עמדה למשפט לאחר שהתגלה שהיא קיימה יחסי מין עם שלושה מתלמידיה, בני 16 ו-17, והתקשורת העניקה לה את הכינוי "מורה עם הטבות". המשטרה מסרה כי על פי החשד, המורה קיימה יחסי מין עם התלמידים במשך שישה חודשים בביתה, בפארק ואפילו בחניון של בית הספר וכי בעדותם תיארו התלמידים את ביתה ואת מיקומן של כתובות הקעקוע על גופה.

אחרי המשפט בריאנה שוחררה לביתה, אולם נכלאה לאחר שהתברר כי המשיכה לקיים מערכת יחסים מינית עם אחד התלמידים. עורך דינה טען שהיא נכנעה לפלרטוטים האינטנסיביים של תלמידיה כיוון שזכתה לזלזול רב מצד משפחתה, וסבלה מהערכה עצמית נמוכה מאוד.

בריאנה אלטיס. דיילי מייל, צילום מסך
. "אני אנושית ופישלתי בזמן פגיע מאוד בחיי"/צילום מסך, דיילי מייל

השבוע התקיימה הקראת גזר הדין של המורה, שלא הפסיקה לבכות וביקשה להעביר מסר לשופט ולקורבנות. "אני אנושית ופישלתי בזמן פגיע מאוד בחיי". אמו של אחד התלמידים לא התרשמה יותר מדי מדמעותיה, ואמרה שהנזק שנגרם הוא בלתי הפיך. "פגעת בבני בדרכים שלא תצליחי להבין לעולם ולא רק בו, אלא בכל הבנים". הנאשמת, שהודתה במעשים המיוחסים לה, ניסתה לפנות לליבו של השופט ומסרה לו מכתב שכתבה, בו התחייבה לא לחזור שנית על המעשים. "את היית המבוגר, את היית המורה, את היית יכולה לעצור את זה מלקרות" אמר השופט, שלא התרשם מהמכתב, ופסק כי עונש המאסר של בריאן ינוע בין שנתיים ל-30 שנה בכלא.

בריאנה אלטיס, מורה שמואשמת באונס תלמידים. BRIANA SCROGGINS, AP
"בואו נגלה סודות. הסוד שלי הוא ששכבתי עם גברת אלטיס"/AP, BRIANA SCROGGINS

בעקבות הפרשה הודיע בעלה כי הוא מתגרש ממנה. אחת מהמורות בבית הספר סיפרה בראיון כיצד נודע לה על הפרשה: "נכנסתי לחדר המורים והיא אמרה לי – יש לי שאלה. מישהו סיפר לך ששכבתי איתו? היא התחילה לבכות וביקשה ממני לא לספר לאף אחד ואחרי יומיים גילתה לי שזה באמת קרה".

הפרשה נחשפה לאחר שאחד המהתלמידים התרברב בבית הספר כי קיים יחסי מין עם המורה ותלמידה ששמעה אותו סיפרה לסבתה, וזו דיווחה למשטרה. התלמידה שאחראית לפיצוץ הפרשה סיפרה לרשת טלוויזיה מקומית כי כעת היא נרדפת בבית הספר ומואשמת על ידי חבריה בהלשנה. "הוא היה ממש שמח", היא סיפרה, "הוא סיפר את זה לכולם – 'כן. אני זה שעשה את זה' הוא דיבר איתי ועם חברה שלי ואמר – בואו נגלה סודות. הסוד שלי הוא ששכבתי עם גברת אלטיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully