וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורה עם ההטבות" מואשמת באונס שני תלמידים

מורה נאה לאנגלית הפכה לכוכבת תקשורתית לאחר שנחשף כי היא קיימה יחסי מין עם שני תלמידים והיא מואשמת באונס, ביצוע מעשי סדום, ניצול מיני בכפייה ובעילת קטין

בריאנה אלטיס, מורה שמואשמת באונס תלמידים. BRIANA SCROGGINS, AP
טוענת כי התלמידים היו אלה שיזמו את הסקס . אלטיס בבית המשפט/AP, BRIANA SCROGGINS

בריאנה אלטיס בת ה-35, היא מורה נאה לאנגלית בבית ספר תיכון ביוטה, ארה"ב והיא הפכה לכוכבת תקשורתית ולכינוי "מורה עם הטבות", כיוון שהיא עומדת בימים אלה למשפט על אונס שני תלמידים שלה.

המורה כבר הייתה צפויה לעמוד למשפט על קיום יחסי מין עם תלמיד בן 16, אך במהלך החקירה צצו נגדה האשמות נוספות, לאחר שתלמיד נוסף העיד כי גם הוא קיים עימה יחסי מין. בכך עלה מספר ההאשמות נגדה לתשעה מקרים של אונס, ביצוע מעשי סדום, ניצול מיני בכפייה ובעילת קטין.

המשטרה מסרה כי על פי החשד, המורה קיימה יחסי מין עם התלמידים במשך שישה חודשים בביתה, בפארק ואפילו בחניון של בית הספר וכי בעדותם תיארו התלמידים את ביתה ואת מיקומן של כתובות הקעקוע על גופה. עורך דינה טען כי יש לבטל את האישומים, כיוון שלטענתו התלמידים היו אלה שיזמו את הסקס ואין כאן מקרה של ניצול יחסי מרות. במהלך השימוע שנערך לה, טען עורך דינה כי התלמיד היה הכוח המניע מאחורי היחסים: "היא סירבה שוב ושוב לניסיונות החיזור שלו עד שנשברה". לדבריו, התביעה לא הצליחה להוכיח כי יחסי המין לא היו בהסכמה, אולם השופט לא קיבל את טענותיו.

בריאנה אלטיס, מורה שמואשמת באונס תלמידים. BRIANA SCROGGINS, AP
יחסי מין עם התלמידים במשך שישה חודשים בביתה, בפארק ואפילו בחניון של בית הספר/AP, BRIANA SCROGGINS

בתקשורת בארה"ב דווח, כי בעקבות הפרשה היא פוטרה מבית הספר ובעלה הודיע כי הוא מתגרש ממנה. אחת מהמורות בבית הספר סיפרה בראיון: "נכנסתי לחדר המורים והיא אמרה לי – יש לי שאלה. מישהו סיפר לך ששכבתי איתו? היא התחילה לבכות וביקשה ממני לא לספר לאף אחד ואחרי יומיים גילתה לי שזה באמת קרה".

הפרשה נחשפה לפני כשנה, לאחר שאחד המהתלמידים התרברב בבית הספר כי קיים יחסי מין עם המורה ותלמידה ששמעה אותו סיפרה לסבתה, והיא דיווחה למשטרה. התלמידה שאחראית לפיצוץ הפרשה סיפרה לרשת טלוויזיה מקומית כי כעת היא נרדפת בבית הספר ומואשמת על ידי חבריה בהלשנה. "הוא היה ממש שמח", היא סיפרה, "הוא סיפר את זה לכולם – 'כן. אני זה שעשה את זה' הוא דיבר איתי ועם חברה שלי ואמר – בואו נגלה סודות. הסוד שלי הוא ששכבתי עם גברת אלטיס". היא הוסיפה ואמרה כי "אני שמחה שהיא עומדת למשפט כי היא הרסה גם לי את החיים".

עוד בנושא
שתי מורות מואשמות שקיימו שלישייה עם תלמיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully