וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באישור ההורים: התלמיד ניהל מערכת יחסים מינית עם המורה שלו

13.2.2018 / 10:56

לאחר שטייילור בונקל בת ה-22 נעצרה בחשד ששכבה עם נער בן 18, ופוטרה מעבודתה, הורי התלמיד ביקשו לא להעניש אותה בטענה כי השניים מאוהבים. התיכון להורי התלמידים: "יש גבולות שאסור לחצות"

WTNH News8

ברחבי העולם והרשת צצים עוד ועוד סיפורים על מערכות יחסים אסורות בין מורות לתלמידים, אך הסיפור הזה הוא קצת שונה - הפעם הכול נעשה בידיעתם ובאישורם של הורי התלמיד. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, טיילור בונקל בת ה-22 נעצרה לאחר שהתגלה כי שכבה עם נער בן ה-18 מספר פעמים בדירתה וכי הם מנהלים קשר רומנטי. למרבה התדהמה, הוריו של הנער ביקשו לא להעניש אותה, בטענה שהשניים מאוהבים.

עוד בנושא
המורה הזמינה את התלמיד - ואנסה אותו בעזרת בעלה
מורה שלחה תמונות עירום ושכבה עם תלמידים תמורת ציונים - והסתבכה בגדול

בונקל, ששימשה גם כמורה וגם כמאמנת ספורט בתיכון בקונטיקט, פוטרה לאחר שבית הספר פתח בחקירה עקב תלונה של אחד מהורי התלמידים האחרים, שחשד והחליט שלא לשתוק. החשדות נגדה הועברו גם למשטרה, והיא הסגירה את עצמה. היא מואשמת בשלושה סעיפים של תקיפה מינית מדרגה שנייה. "היא הצהירה כי הקורבן היה אדיב נחמד כלפיה. לדבריה, היא אהבה אותו", נמסר מהמשטרה.

עוד באותו נושא

שוטרים נכנסו לכיתה ועצרו את המורה ששכבה עם תלמידים ושלחה להם תמונות עירום

לכתבה המלאה

התיכון שלח מכתב להורי כל התלמידים: "אנחנו יודעים שהיו שמועות בשבועות האחרונים. כעת, כשחקירת המשטרה הסתיימה, אנחנו יכולים לאשר כי אכן היו יחסים בין מורה לשעבר ותלמיד. כמחנכים, אנחנו אמורים להגן ולחנך את הילדים ולדעת שיש גבולות שאסור לחצות אף פעם. לא נסבול התנהגות שמסכנת אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully