וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוסע בזמן" מציג הוכחה - סרטון שצילם בשנת 2120

18.7.2018 / 9:14

אדם שטוען כי חזר בזמן משנת 2030 סיפק כמה תחזיות, לפני שהציג כהוכחה סרטון של מכוניות מעופפות שצילם לדבריו בעתיד. בנוסף, הוא הזהיר מהשפעות ההתחממות הגלובלית על כדור הארץ

ApexTV

כבר נתקלנו לא פעם בזמן האחרון בנוח, "הנוסע בזמן" שטוען שחזר אלינו משנת 2030, ואפילו עבר בדיקת פוליגרף בה נמצא כדובר אמת. כעת הוא עניק ראיון נוסף לערוץ היוטיוב APEXTV וניסה להוכיח את דבריו באמצעות מספר תחזיות מסקרנות מאוד לגבי עתידו הקרוב של כדור הארץ, ואפילו הציג סרטון שצולם לדבריו רק בעוד למעלה ממאה שנים - ב-2120. האדם, המכונה "נוח", טען כי הוא "מסכן את חייו" בכך שהוא מגלה את הסוד שלו, לפני שהחל לבכות והדגיש בפני המראיין שלו ש"אולי לא נשאר לו הרבה זמן".

עוד בנושא

"נוסע בזמן" שמת לפני 17 שנים הגיע מהעבר כדי לחשוף מסמכים סודיים - והפתיע את אשתו במקלחת
הנוסעת בזמן הזו טוענת שהיתה במאדים - ויש לה תמונה שמוכיחה את זה

נוסע בזמן מציג הוכחה - סרטון של מכוניות. אתר רשמי
אתם מאמינים לו? נוח וה"הוכחה"/אתר רשמי

אז מה צפוי לנו בעתיד?

נוח טוען שנשיא ארצות הברית דונלד טרמאפ ייבחר לכהונה נוספת ושהתחממות היחסים בין דרום קוריאה לצפון קוריאה לא תחזיק מעמד, ואז הציג את הסרטון. ניתן היה לראות שם מכוניות שמרחפות בשמי עיר עם מראה עתידני. הצבע של השמיים היה כחול-אדום ונוח הסביר: "העננים האדומים הם כתוצאה מהתחממות גלובלית. מרגישים את זה היטב בעתיד, אפשר לראות את זה בכל מקום. אני זוכר כשהיה מאוד מאוד חם". בנוסף, הוא סיפר שבעתיד חייזרים יגורו על כדור הארץ והפתיע: "הם חכמים כמונו, אולי אפילו טיפשים יותר".

עוד באותו נושא

"נוסע בזמן" משנת 6491 נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף - ואלה התחזיות ההרסניות שלו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • נוסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully