וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע בזמן משנת 2030 פגש את עצמו וגילה פרטים מטרידים

10.3.2018 / 0:14

נוח נובאק, שהצהיר כי הגיע אלינו משנת 2030 ונמצא דובר אמת בפוליגרף, הופתע לגלות שהוא עצמו משנת 2070 קפץ גם לביקור בשנה שלנו. השניים נפגשו ושוחחו על העתיד. צפו במפגש הדרמטי שלהם

ApexTV

בערוץ היוטיוב ApexTV ממשיכים לעקוב אחר עלילותיו של "הנוסע בזמן", נוח נובאק, שלכאורה הגיע אלינו משנת 2030. לא מזמן הם לכאורה קיבלו מייל מאדם שטוען שגם הוא נוח - רק משנת 2070, והוא קפץ לביקור בשנה שלנו לזמן מוגבל וישמח להיפגש עם נוח הצעיר כדי לעדכן אותו בגורלו. השניים נפגשו לשיחה מצולמת, אחרי שאישרו זה עם זה שהם אותו אדם - וגילו פרטים מפתיעים על העתיד שלנו.

בואו נדבר תכלס: הסיכוי שנוח מהעתיד הקרוב נפגש עם נוח מהעתיד הרחוק לקאצ'-אפ הוא אפסי. זה אפילו די מגוחך לחשוב שאחד מהם בכלל הגיע מהעתיד, על אף שלכאורה מכונת אמת אישרה עדות קודמת של הצעיר מבינם. ובכל זאת, אנחנו עדיין מהופנטים מיכולתם לקחת את סיפור המסע בזמן הזה לכיוונים קיצוניים ומופרכים יותר ויותר בכל שבוע - אז החלטנו להמשיך לעקוב.

כשהשניים ישבו לשיחה מול המצלמה, נוח הצעיר אישר שזה אכן הוא מהעתיד: "הוא סיפר לי מידע אישי, הוא סיפר דברים על מה שעשיתי, את כל רצף האירועים ודברים שקרו ואלה סוג הדברים שמישהו צריך לעקוב אחריי כל חיי כדי לדעת. ברור שיהיה לו קשה מאוד לנחש את כל המידע הזה. אין שום דרך שהוא יוכל לדעת את כל זה, אלא אם הוא עקב אחריי מההתחלה. אני מאמין שהוא מהעתיד".

נוסע משנת 2030 נפגש עם עצמו משנת 2070. ApexTV, צילום מסך
המפגש בין נוח מ-2030 לנוח מ-2070. מישהו שכח לעשות דיאטה.../צילום מסך, ApexTV

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האיש שחזר משנת 2030 חושף: היכונו לנשיאה צעירה במיוחד

לכתבה המלאה

נוח גילה שהוא העתידי הזניח מעט את בריאותו והשמין. זה אמור להבהיל אותו ולגרום לו לשנות הרגלי חיים, לא? ככה זה עובד בסרטים הרי. השניים בחרו שלא להתעסק בזה - ושוחחו על נושא חשוב יותר: מלחמת לוויינים עולמית. נוח משנת 2070 סיפר על מלחמה עתידית שמנוהלת באמצעות לוויינים. יפן מעורבת בסיפור אך הוא סירב לחשוף אילו מדינות נוספות מעורבות מחשש לשנות את פני ההיסטוריה. לנוח הצעיר זו נשמעת כמו תחזית אפשרית, כי בתקופת הזמן שלו מתנהלים דיבורים על מלחמה - אולם ב-2030 המצב עדיין לא הסלים לכדי עימות כולל. הוא אמר: "כן, שמעתי על זה. בעתיד אנשים מדברים על התגברות המתחים ושזה באמת עלול לקרות".

נוח משנת 2030 הופתע לגלות שהוא מסוגל לדבר עם עצמו בלי ליצור "פרדוקס" בזמן. נוח מ-2070 הסביר שהנוסעים בזמן מצוידים בשבבים שמונעים מהם לומר דברים שיגרמו להפרעה ברצף האירועים ולשינוי העתיד לטובה או לרעה. הוא גם הוסיף ואמר שבעתיד המכוניות יוכלו להסיע אנשים ליעדם "כמעט באופן מידי", מה שמאשר את דבריו של נוח הצעיר יותר שסיפר לא מזמן שמכוניות חשמליות יגיעו למהירות של 960 קמ"ש.

צפו במפגש הדרמטי:

לנוח הצעיר יותר היו עוד כמה תחזיות מעניינות לשנת 2030, ממנה לכאורה הגיע. הוא טען שדונלד טראמפ יבחר שוב לנשיאות בשנת 2020, שהנשיא אחריו הוא אדם מוכר בפוליטיקה שיעשה משהו רע ושנכדתו של מרטין לות'ר קינג, אלינה רימיקי בת ה-21, תבחר לנשיאות ב-2030. ברשת מיהרו לחפש אחר אלינה ללא הצלחה, אולם מאז מעריצים פתחו פרופילים פיקטיביים שלה ברשת כדי לייצר עניין.

מלבד פוליטיקה, נוח טען שניתן יהיה לעצב גנטית תינוקות, שהבתים יהיו טכנולוגיים לחלוטין, שהפופולאריות של הביטקוין תגדל ושימצאו תרופות חדשות לסוגים מסוימים של סרטן. אחרי שחשף את הדברים, סיפר בשידור חי ביוטיוב שמסעותיו והדברים שגילה סיבכו אותו, "אנשים חקרו אותי ואיימו עלי. אני לא בטוח אם הם היו מהממשלה אבל אני מתחבא ממנה אז הם בטח שלחו נציגים להוכיח שהם מסוגלים למצוא אותי. הם אמרו לי לא לדבר יותר. אני מנסה להתעלם מזה. מנסה להתנהג כאילו דבר לא קרה". אם שאלתם את עצמכם כיצד הוא נראה כל כך צעיר אם הוא הגיע משנת 2030, אז זה כי - לדבריו - הוא לוקח "גלולות אנטי אייג'ינג" כדי לשמור על עצמו באותו גיל בכל שנה שהוא מבקר. גם אנחנו נתקלנו בגלולה הזאת פעם: קוראים לה גלולת הבולשיט.

נוסע משנת 2030 נפגש עם עצמו משנת 2070. ApexTV, צילום מסך
רגע המפגש המרגש עם עצמו מהעתיד/צילום מסך, ApexTV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully