וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" משנת 6491 נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף - ואלה התחזיות ההרסניות שלו

5.6.2018 / 9:12

לאחר שהשמיע טענות מפתיעות בנוגע לעתיד כולנו, ג'יימס אוליבר, שטוען שהגיע אלינו מהעתיד המאוד רחוק, עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. בין תחזיותיו: מעבר של בני האדם לכוכבי לכת אחרים ואסון כבד מהתפרצות הר געש בארה"ב

apexTV

לאחר הטענות הקשות שהשמיע "הנוסע בזמן" ג'יימס אוליבר לגבי עתידנו, הוא נענה לבקשה לספר את נבואותיו כשהוא מחובר למכונת אמת. אוליבר, שטוען כי הגיע אלינו במכונת זמן משנת 6941, סיפר על אסון כבד בארה"ב ומעבר של בני אדם למגורים על כוכבי לכת רחוקים - ונמצא דובר אמת לכל אורך הריאיון.

אוליבר כבר עלה לכותרות מוקדם יותר השנה כשסיפר על עתיד האנושות בערוץ היוטיוב המפוקפק Apex TV, שרק חושף בפנינו יותר ויותר "נוסעים בזמן" וכבר העמיד את אחד "הנוסעים" תחת בדיקת פוליגרף. אוליבר סיפר אז שהוא ארכיאולוג שחזר לשנת 2018 כדי לחקור אודות תרבויות קדומות ולהזהיר אותנו מפני התפרצות הרסנית של הר געש בארה"ב שתביא להרס כבד, שייקח 5 שנים להתאושש ממנו. על הדרך הוא גם סיפר שבני האדם יעברו לחיות על כוכבי לכת אחרים במערכת השמש, מוונוס ועד מאדים. הוא סיפר שהכוכב יהפוך להיות כל כך מאוכלס שהוא לא יוכל עוד להכיל כזו כמות גדולה של אנשים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"נוסע בזמן משנת 6491" מספר על החיים בכוכבים אחרים ועל אסון טבע הרסני קרוב

לכתבה המלאה

במפגש המחודש איתו הוא חובר למכונת אמת, סיפר וענה על שאלות הקשורות לעתידנו - ונמצא, לכאורה, דובר אמת על כל אחת מהתשובות שסיפק. הפעם הוא גם סיפר שבכל בית תהיה מערכת בינה מלאכותית מתקדמת שמבצעת את המשימות הבסיסיות ומסוגלת לזהות כשאנשים שונים נותנים לה פקודות. הוא הוסיף כי תהיה ממשלה אחידה לכל העולם, בדומה לאומות המאוחדות, אך לכל מדינה תהיה שליטה כלשהי בענייניה. ירשמו גם כמה תגליות בחקר החלל: "רוב הזמן לא תמצאו כלום. פעם בכמה זמן תמצאו קצת חיים על כוכבי לכת אחרים, אבל לרוב לא".

למרות שאף אחד לא באמת מאשר לנו שבדיקת הפוליגרף אמינה, רבים השתכנעו שהוא דובר אמת. אחד כתב: "כן, אני מאמין שזה נכון. הוא נוסע בזמן, הכול יתגשם". אחר הסכים איתו: "אני מאמין לו. מכונת האמת אישרה את זה. יותר מזה?". ועדיין - לא רק אתם מפקפקים: "אם הוא הגיע מהעתיד הכול כך רחוק, אז גם התכונות הפיזיות והמבטא שלו היו אמורים להשתנות. שפות מתפתחות, והאנגלית, כפי שאנחנו משתמשים בה היום, לא תהיה קיימת עוד. הרבה שפות ישתנו וייעלמו. אז... לא".

וזו עדותו המלאה במקרה שיש לכם 40 דקות פנויות לבזבז על זה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully