וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בזמן חושף: זו הגלולה שתפתור את מצוקת הרעב בעולם

8.4.2018 / 9:00

מר דייויס טוען שהוא נוסע בזמן משנת 2200 והביא עמו מזון מהעתיד בצורת גלולה שתחולק על ידי הממשלות בעתיד ותאפשר לאנשים לחיות עד גיל 200:

נוסע בזמן מציג אוכל מהעתיד/APEXTV

מדי פעם צץ לו בנאדם שטוען שהוא נוסע בזמן מהעתיד וחושף בפנינו דברים שלא ידענו על האנושות. באנגליה מתפרסם השבוע עוד דיווח כזה, כשהפעם הגיבור שלנו הוא מר דייויס שטוען שהוא נוסע בזמן משנת 2200 ושהוא הביא עמו בשורה אופטימית במיוחד - לפיה מזון שיחולק על ידי הממשלה יפתור את בעיית הרעב בעולם.

דייויס טוען ש"המזון הזה מספק את צרכיו של כל בנאדם לשבוע והממשלה מספקת אותו על בסיס חודשי לכולם". כמו הרבה "נוסעים בזמן" אחרים, דייויס בחר להשאר אנונימי משום שהוא טוען שהוא יכול להיות בסכנה אם יחשוף את הזהות האמיתית שלו. מר דייויס, שטוען שהוא בן 103, אמר שבמזון הזה יש את כל הערכים התזונתיים שאנחנו צריכים לשבוע וכל המזון הזה יהיה חופשי בעתיד, מה שיפתור את בעיית הרעב בעולם וכן את זיהום הפלסטיק.

נוסע בזמן מציג אוכל מהעתיד. APEXTV, אתר רשמי
מאמינים לו? מר דייויס וגלולת הפלא/אתר רשמי, APEXTV

איך עובדת מכונת הזמן?

על פי מר דייויס מכונת הזמן היא "מעגל שאתה נכנס בתוכו ונכנס למימד אחר. זה כמו להיכנס בדלת". עוד הוא טוען שמסע בזמן יהפוך להיות זמין בעתיד הלא ממש רחוק, אבל צריך להיות מאוד אמידים כדי להיכנס אל מכונת הזמן.

אבל זה לא הכול. בעתיד, טוען מר דייויס, לאנושות תהיה את הטכנולוגיה שתאפשר לה לחיות בכוכב לכת אחר כמו מאדים. ההתחממות הגלובאלית וצפיפות האוכלוסין יהפכו לבעיות אפילו עוד יותר גדולות לאנושות והן יגרמו לאנשים לעבור לחיות על המאדים, טוען דייויס, שם יחיו בקולוניה ויגדלו לעצמם ירקות. "יהיו גם ערים מתחת למים ונצליח לתקשר עם חיים חוצניים. באמריקה יש עדויות לכך שדברים התגלו וחייזרים יכולים לשנות צורה ולהצטרף לגזע האנושי", הוסיף דייויס. אתם מאמינים?

עוד באותו נושא

הנוסע בזמן משנת 2030 פגש את עצמו וגילה פרטים מטרידים

לכתבה המלאה

והנה מי שלא מאמין לו וחושף את השקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully