וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן משנת 6491" מספר על החיים בכוכבים אחרים ועל אסון טבע הרסני קרוב

15.3.2018 / 8:40

ג'יימס אוליבר טוען שהגיע לשנת 2018 כדי להזהיר אותנו מפני התפרצות הרסנית של הר געש בארה"ב ומספר שבני האדם יעברו לחיות על כוכבי לכת אחרים במערכת השמש

apexTV

אם נאמין לאינספור הנוסעים בזמן שנחשפים לאחרונה דרך ערוץ היוטיוב המפוקפק Apex TV, נראה שהעתיד צופן לנו בעיקר רעות - אבל לא רק. ג'יימס אוליבר, עוד אחד שמתיימר להגיע אלינו מהעתיד הרחוק מאוד - שנת 6491 - טוען שאסון גדול צפוי למחוק את ארה"ב, או לפחות להביא להרס כבד שייקח 5 שנים להתאושש ממנו. אבל יש לו גם בשורות טובות: בני האדם יעברו להתגורר בכוכבי לכת אחרים במערכת השמש, מוונוס ועד מאדים. תנו לנו לנחש, הגברים יעברו למאדים והנשים לנוגה, נכון?

אוליבר, שכמובן לא חושף את פניו בראיון המצולם, טוען שהוא למעשה ארכיאולוג שנסע בזמן לשנת 2018 כדי לחקור אודות תרבויות קדומות - ונתקע אצלנו. אז מה קורה בזמן שבו הוא חי? הוא טוען שעקב צפיפות האוכלוסין בכדור הארץ, רבים עברו לחיות על כוכבי לכת אחרים. "הכוכב הפך להיות כל כך מאוכלס, שהוא אינו יכול עוד להכיל כזו כמות גדולה של אנשים. מה שקורה בפועל זה שבנינו בתי גידול על כוכבי לכת אחרים במערכת השמש - כמו מאדים, חמה או נוגה". הוא טוען שהאנושות תצליח להתגבר על התנאים שאינם מאפשרים חיים בכוכבי הלכת הללו, "אתם ודאי חושבים שהכוכבים האלה אינם מאפשרים חיים עליהם, אבל בנו מתקן ענק שהוא כמו כיפה המכסה את פני השטח".

נוסע בזמן מספר על החיים בכוכבים אחרים. אתר רשמי
אוליבר ג'יימס טוען שנסע בזמן מהעתיד הרחוק כדי להזהיר אותנו בפני התפרצות געשית/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אוי לא: נוסע בזמן משנת 5,000 חזר עם תמונה שמבשרת רעות לכולנו

לכתבה המלאה

לצד התחזית המנחמת, ישנה גם אחת הרסנית שצפויה להגיע אלינו מתישהו ב-200 השנים הקרובות. בין יותר האירועים ההרסניים שפחות שווים תזכורת כנראה, נמצא זה שצפוי להרוס את ארה"ב כולה. לדבריו, קלדרת ילוסטון, המערכת הגעשית הגדולה ביותר בצפון אמריקה, צפויה להתפרץ ולשחרר כמות אדירה של אפר לאטמוספירה. ההתפרצות לא תאפשר יציאה מהמדינה, שכן כלי התעופה לא יוכלו לחצות את הערפל בשלום, ושום דבר לא יוכל לצמוח על הקרקע, משמע שהמדינה תהיה "מתה" למשך חמש שנים - עד שהאפר יתפזר כולו. אוליבר מזהיר את הציבור שכשתתחיל ההתפרצות, יש להגיע לנמל התעופה ולברוח מהארץ מהר ככל האפשר לפני שיהיה מאוחר מדי.

צפו בראיון המלא:

עוד על קלדרת ילוסטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully