וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ההקלטה הזאת, מ-1933, היא בעצם הוכחה שמסע בזמן אפשרי?

6.5.2018 / 8:53

ליוטיוב הועלתה לאחרונה הקלטה של תכנית רדיו אמריקאית, ובה קריין מספק שלל תחזיות שהתגשמו. רבים טוענים שלא יכול היה לחזות בצורה כל כך מדויקת אם לא היה נוסע בזמן, אך אמינות ההקלטה לא לגמרי ברורה

APEX TV

בזמן האחרון הצגנו בפניכם עוד ועוד סיפורים של מסע בזמן, וזה שנציג בפניכם כעת הוא לבטח אחד המוזרים שבהם (טוב, נו, רובם מוזרים). בסרטון שהועלה לאחרונה לערות היוטיוב APEX TV, נשמעת הקלטה קולית של "גבר חוזה את העתיד ב-1933, נכון ב-100 אחוז", כפי שטוענת הכותרת.

לטענת מנהלי הערוץ שהעלו את הסרטון, כל התחזיות של הנוסע בזמן נכונות, כביכול: "לאחרונה נשלח לנו קובץ האודיו הזה, שחלקו שודר ברדיו האמריקאי ב-1933. הקריין עושה תחזיות ל-200 השנים הקרובות. הוא טוען שב-2133 נוכל להסתכל אחורה ולראות אם צדק. כרגע ב-2018 כבר אפשר לראות שתחזיות רבות התגשמו. זה גרם לרבים לתהות האם הגבר הזה, או מישהו שהכיר, בעצם היה נוסע בזמן".

אז מה שומעים בהקלטה עצמה? "אם אתה אדם מהעתיד שמקשיב לקטע הזה, ברוך הבא", אומר הקריין. "זהו קשר חד צדדי ביני, בשנה 1933, ובינך, באיזו שנה שלא תהיה". התחזית הראשונה היא פריצה של מלחמת עולם שנייה בעתיד הקרוב - מה שאכן קרה ב-1939. כמו כן, חזה הקריין מספר התפתחויות טכנולוגיות, בין היתר מכוניות ללא נהגים, וטלוויזיות. "בעתיד אנשים יצרכו את הבידור שלהם בצפיה, ולא רק בהקשבה", לטענתו.

התחזית המעניינת ביותר קשורה בשאלה האם אנחנו לבד בייקום. "אני חוזה שב-200 השנים הבאות נגלה עוד מינים, שלא מכדור הארץ אלא מגלקסיה רחוקה, ונחיה יחדיו. אני כנראה לא אזכה לראות האם התחזיות שלי מתגשמות, אני מקווה שהקטע הזה יועיל למישהו בעתיד הרחוק". בסך הכל, מחמש התחזיות של הקריין, ארבע כבר התגשמו.

עוד בנושא:

האם הסרטון הזה מספק את ההסבר לגל הנוסעים בזמן?
נוסע בזמן חושף: זו הגלולה שתפתור את מצוקת הרעב בעולם
זו המכונית של העתיד? אדם שהגיע משנת 4,000 מציג תמונה מדהימה
נסע בזמן לשנת 2118 וחשף את הסודות הגדולים של הגרלת הלוטו

האזינו להקלטה המלאה

נשמע מגניב, אה? ובכן, גולשים רבים כבר הטילו ספק באמינות ההקלטה, ולא קשה להבין מדוע. כפי שאדם אחד ניסח זאת, "האם יש לכם הוכחה לכך שזה הוקלט ב-1933? תפסיקו להאכיל אנשים תמימים בשקרים". אחרים ביקשו את מקור ההקלטה, ולא קיבלו.

בקיצור, לא היינו ממהרים לקבוע שאכן מדובר בהקלטה אמיתית מ-1933. אם כן - סחתיין על יכולות החיזוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully