וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסע בזמן לשנת 2118 וחשף את הסודות הגדולים של הגרלת הלוטו

25.3.2018 / 9:50

אחרי שכבר חשף איך ייראה העולם בעוד 100 שנה, אלכסנדר סמית' טוען שהוא מסכן את חייו בכך שהוא חושף פרטים מהמסע הסודי שלו בזמן וגם מסביר מדוע חשיפה של הגרלת הלוטו עלולה להביא לסופו של המין האנושי

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"/APEX TV

תכירו את אלכסנדר סמית', אדם שטוען שנסע בזמן לשנת 2118 וטוען שהיה יכול לעשות מיליארדים מקניית כרטיסי לוטו אך בחר שלא לעשות כך. הסיבה: אם היה עושה זאת הוא היה יכול לשים קץ לאנושות. בראיון ל"דיילי סטאר" הבריטי סמית' סיפר על המסע התדיר שלו אחורה וקדימה בזמן כחלק ממשימה סודית של ה-CIA ב-1981.

על פי סמית', הוא קיבל סכום גדול של כסף כדי לבחון את הטכנולוגיה העתידנית שלו על ידי מסע של יותר מ-100 שנים קדימה. אגב, מוקדם יותר הוא חשף תמונה של העיר שלטענתו היא העיר שבה הוא ביקר בשנת 2118. כשנשאל בראיון האם הוא ידע את מספרי הלוטו, צחק סמית': "לא קניתי כרטיסי לוטו. ה-CIA אוסר עלי לעשות משהו שיגדיל את ההכנסה שלי".

עוד בנושא
הנוסע בזמן משנת 2030 פגש את עצמו וגילה פרטים מטרידים
נוסע מהעתיד חושף מי באמת עומד מאחורי אסון התאומים ומתי תפרוץ מלחמת עולם שלישית

גיף נוסע בזמן מציג תמונה מהעתיד. אתר רשמי
נוסע בזמן או איש מעורער בנפשו? אלכסנדר סמית'/אתר רשמי

"ה-CIA שילם לי כסף טוב מאוד עבור המשימה שלי. קיבלתי סכום יפה, כך שאין לי סיבה לנסות להשיג מספרי לוטו מהעבר", הוסיף סמית' שטען שלו היה מרמה וזוכה בפרס הגדול בלוטו - כל המין האנושי היה נמחק. לא פחות מזה. "הם הסבירו לי שאם אעשה זאת, אני יכול להביא לסופו של המין האנושי משום שזה היה גורם לפרדוקס".

פרדוקס הזמן מתייחס לרעיון שנוסע בזמן צריך להיות זהיר לא לשנות אירועים מהעבר. סמית' חושש שאם היה הופך את עצמו לעשיר בזכות כרטיסי הלוטו, האפקט של זה היה יכול להמיט אסון על הדור שלנו. "אני מבקר ב-2018 כחלק ממשימה סודית של ה-CIA, נסעתי לעתיד ואז לעבר. זה קרה ב-1981. גם חייזרים ביקרו אותנו. הם לא בהכרח חיים בינינו אבל הם מבקרים מדי פעם", הוסיף סמית'.

סמית' גם טוען שהוא יודע מה הסיכון הכי גדול לעולם בעתיד והוסיף: "יש הרבה איומים על הגזע האנושי. האיום מספר 1 על האנושות הוא כמו שאנחנו יודעים - ההתחממות הגלובאלית וגם העלייה במפלס הים כמו גם העלייה ב-C02 באטמוספירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully