וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסרטון הזה מספק את ההסבר לגל הנוסעים בזמן?

21.4.2018 / 0:32

כן, נו, אנחנו יודעים - עוד אייטם על מסע בזמן. אבל תראו מה יש לגולש היוטיוב הזה להגיד על סדרה של נקודות ורודות ואורות. מי יודע, אולי תשתכנעו

אתר רשמי

בסרטון - ככה הוא נסע בזמן?

לאחרונה הצגנו בפניכם עוד ועוד "הוכחות" לקיומו של מסע בזמן. כן, נו, אנחנו נאלצים לשים את ההוכחות הללו במרכאות, כי קשה להאמין לטענות של האנשים שטוענים שהם חזרו אלינו מהעתיד (ולעתים גם מהעבר).

ובכל זאת, אל הרשימה הזו צריך להוסיף את גולש היוטיוב פרנק קלבר, שטוען כי הקטע שמצא עשוי להוות פריצת דרך, ובעצם להוכיח כי מסע בזמן הוא אכן אפשרי. מדובר בסרטון שצולם מעל אוסלו ב-24 בנובמבר, 2015, ובו כתמים ורודים וסדרה של אורות.

קלבר מפנה את תשומת ליבנו אל שני עיגולים כהים, שהם לטענתו לא פחות משערים לממד אחר. "משהו נכנס, כפי שאתם רואים", נשמע קלבר כאומר. "ניתן לראות את השערים עם האות X עליהם, ואז משהו עובר דרכם. כמובן שכל זה ניתן לראייה בגלל הקומבינציות השונות של הפילטרים ששמתי, ושמדגישים הכל. אבל זה לא רק עניין של יופי, אני הולך להראות לכם מסע בזמן".

לאחר מכן כיוון קלבר את הצופים למעין צורה של ציפור, שלכאורה הולכת אחורה בזמן. הוא אף ריטש תמונה של השמים, איפה שהשערים המדוברים, כביכול, אמורים להיות.

עוד בנושא:

נסע בזמן לשנת 2118 וחשף את הסודות הגדולים של הגרלת הלוטו
תיעוד אמיתי של עב"מ? טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות
אם כדור הארץ שטוח אז זו הסיבה שאנחנו אף פעם לא נופלים מהקצה

עוד באותו נושא

נסע בזמן לשנת 2118 וחשף את הסודות הגדולים של הגרלת הלוטו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully