וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד אמיתי של עב"מ? טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות

20.3.2018 / 9:04

טייסי חיל האוויר האמריקאי לא האמינו למראה עיניהם כשהצליחו לקלוט אובייקט מסתורי נע במהירות בשמי האוקיינוס האטלנטי - וניסו לפענח במה מדובר. איש מודיעין לשעבר טוען: "זה או כלי תעופה מתקדם של רוסיה או סין, או עב"מ"

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות/Pentagon

טייסי חיל האוויר האמריקאי הבחינו באובייקט מסתורי מרחף במהירות בשמי האוקיינוס האטלנטי - כשלאף אחד אין מושג מה מקורו. בניגוד לסרטוני עב"מים אחרים - שמתבררים לא פעם כערוכים - זה אמיתי לגמרי והשאלה היחידה שנשאלת היא האם באמת מדובר באובייקט חייזרי או שמא זה כלי תעופה מתקדם אחר או סתם ציפור מהירה במיוחד?

התיעוד המפתיע צולם כבר ב-2015 בחוף המזרחי אולם פורסם רק לאחרונה בידי אקדמית הכוכבים למדעי הרוח והטבע, חברת מחקר פרטית. לטייס חיל האוויר לקחו שלושה ניסיונות לנעול את המטרה שלו על האובייקט בעודו טס במהירות יוצאת דופן מתחת למסוק. הטייס ממשיך לעקוב אחר האובייקט המעופף עוד שניות ארוכות בזמן שהוא משוחח עם חברו על התגלית המפתיעה.

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר שפגש אובייקט מסתורי שטס במהירות. Pentagon, אתר רשמי
זה נראה כמו ציפור - אבל עף במהירות גבוהה הרבה יותר/אתר רשמי, Pentagon

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"זו הדרך לגיהנום": חור שחור עצום נפער באמצע אגם בארה"ב

לכתבה המלאה

זה כנראה רק תיעוד אחד מבין שלוש שפורסמו בציבור בהן אובייקט זר נצפה בידי חיילי הצבא האמריקאי. בשנה שעברה פורסמו אירועים דומים אחרי דיווחים שהפנטגון הוציא 22 מיליון דולר על מחקר עב"מים. כריסטופר מלון, איש מודיעין לשעבר ששירת תחת ממשל קלינטון וג'ורג' בוש, כתב בנושא לוושינגטון פוסט. לדבריו, הסרטונים שפורסמו מספקים הוכחות לקיומו של כלי תעופה מוביל יותר מכל כלי תעופה שברשות ארה"ב או בני בריתה.

כריסטופר מלון. צילום מסך
כריסטופר מלון מאמין שיתכן שמדובר בעב"מ/צילום מסך

"האם יתכן שרוסיה או סין עקפו את אמריקה?" הוא שאל, "או האם מדובר בעדות לציוויליזציה זרה?". לדבריו, הממשלה אינה מייחסת מספיק חשיבות לתקריות הללו. הוא השווה את התנהלות הממשל להתנהלותה בנושא אמצעי הסיכול והמנע של ה-CIA וה-FBI למאורעות ה-11 בספטמבר. בעוד האובייקטים הזרים האלה אינם מהווים איום מיידי, הוא מזהיר שיש לבצע מחקר נוסף כדי לוודא שאלה תקריות בודדות שלא יחזרו על עצמם מאוחר יותר ויהוו איום על הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully