וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" שמת לפני 17 שנים הגיע מהעבר כדי לחשוף מסמכים סודיים - והפתיע את אשתו במקלחת

2.7.2018 / 10:43

קאת'י האלמנה הופתעה לגלות גרסה צעירה יותר של בעלה המנוח שוכב במקלחת ביתה. כשהתעורר חשף בפניה שהגיע משנת 1987 כדי להדליף מסמכים סודיים שישנו את העתיד

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"/APEX TV

מוקדם יותר החודש סיפרנו לכם על תקרית לא אמינה במיוחד של אישה אלמנה בשם קאתי' שגילתה שמישהו פרץ לביתה ומסתתר במקלחת. היא מיד התקשרה למשטרה ובניגוד לבקשתם להתרחק משם, היא נכנסה למקלחת ומצאה שם אדם עירום מכף רגל ועד ראש שוכב מדמם באמבטיה. כשהתקרבה אליו נדהמה לגלות שהוא נראה כמו גרסה צעירה של בעלה המנוח, ג'ון - ושיש לו גם את אותו קעקוע בדיוק כמו לבעלה. השיחה התנתקה ועקבותיה של קאת'י וג'ון נעלמו - אבל לא לזמן רב. השבוע ג'ון נחשף לראשונה וסיפר שהוא נוסע בזמן שהגיע משנת 1987 כדי לחשוף מסמכים סודיים המסתתרים בחצר ביתם.

סיפורו של ג'ון שונה מכל יתר ה"נוסעים בזמן" שנחשפים לאחרונה בערוץ היוטיוב הסנסציוני APEXTV. אלה טוענים שהגיעו מהעתיד הרחוק כדי להזהיר אותנו - והוא דווקא טוען שהגיע מהעבר כדי לחשוף מסמכים סודיים שהוסתרו מאתנו כל השנים האלה ונוגעים מאוד לשנה בה אנחנו נמצאים. ג'ון מת ב-2001, אולם "הגרסה הצעירה שלו" טוענת ששנה לפני מותו הוא נסע אל העבר, לשנת 1987, וביקש מעצמו הצעיר יותר להגיע אל העתיד כדי לחשוף מסמכים סודיים שהוא עצמו קבר בחצר האחורית בביתו. לא ממש הבנו מדוע הוא היה צריך לעשות את הלופ הזה ולא לנסוע בעצמו 8 שנים קדימה, אבל זה לא ששאר הסיפור פה נשמע הגיוני במיוחד, אז בואו נזרום עם הטירוף הזה.

נוסע בזמן שמת לפני 17 שנים נסע מהעבר כדי לחשוף מסמכים סודיים. APEXTV, צילום מסך
"נוסע בזמן" שמת לפני 17 שנה הגיע מהעבר הרחוק כדי לחשוף מסמכים סודיים/צילום מסך, APEXTV

עוד "נוסעים בזמן":

בסרטון שפורסם בערוץ היוטיוב שרבים הטילו ספק באמינותו, ג'ון מספר שהוא עבד כמהנדס כימיה עבור קבלן מסווג בסקטור הפרטי ושהגיע אלינו מהעבר בשביל לחשוף את "האמת" - אותה הוא משום מה מסרב לחשוף עדיין. הוא סיפר: "הוא (אני מהעתיד) קבר בתוך האדמה כספת עם מסמכים סודיים ביותר על העולם ועל דברים שהוא יודע ושהוא רוצה שעכשיו ייחשפו לעולם". ג'ון הצעיר טוען שקיבל איומים מהממשלה על כוונתו לחשוף את המסמכים, אבל הוא לא הולך להיכנע להם, "זו הסיבה שהגעתי לעתיד. אני אחשוף אותם בבוא העת. אני עובר על הכספת ויש שם הרבה מסמכים".

צפו ב"ראיון" המלא עם הנוסע בזמן:

קאתי אשתו סיפרה שג'ון הצעיר הוא "קליפה של האדם שהכירה". היא הוסיפה: "לצערנו אנחנו בעל ואישה, אבל אנחנו ממש לא. נפרדנו לפני המון שנים ואני מנסה כרגע להסתגל למצב החדש, לאיש שנעלם לפני 17 שנים". מן הסתם מרבית האנשים לא קנו את זה: "אתם באמת מאמינים לזה?", כתב אחד, "אם כן אז יש לי חצי גשר לירח למכור לכם". אחד הציע פתרון אחר לתעלומה: "זה לא נוסע בזמן. זה שיבוט. אתם לא חושבים שהממשלה שלנו יכולה לשכפל אותנו? יש להם מיליוני מאגרים של DNA וזה כל מה שהם צריכים".

  • עוד באותו נושא:
  • נוסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully