וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" משנת 2030 בחדשות רעות לקים ג'ונג-און

3.4.2018 / 10:08

נוח נובאק, שטוען כי הגיע אלינו משנת 2030, חושף בסרטון חדש פרטים מפתיעים על מלחמה קשה בין צפון לדרום קוריאה - ואת תוצאותיה המפתיעות אפילו יותר

ApexTV

בסרטון - נוח עובר בהצלחה בדיקת פוליגרף

"הנוסע בזמן" נוח נובאק, שהגיע אלינו לכאורה משנת 2030 ונשאר תקוע איתנו (מסכן), ממשיך לחשוף דברים על העתיד הלא רחוק של כולנו - אחרי שנמצא כי הוא דובר אמת בבדיקת פוליגרף. הפעם יש בפיו חדשות אודות מלחמה צפויה בין דרום לצפון קוריאה - עם תבוסה ענקית למנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און.

בפעם האחרונה שפגשנו את נוח - הוא פגש את עצמו מהעתיד הרחוק יותר, 2070. השניים שיחזרו יחד ימים טובים וגם חשפו בפני המצלמה כמה נבואות עתידיות קשות כמו מלחמת לוויינים וכאלה. מפה לשם, נראה שלנוח יש עוד המון מה לספר לנו ובמקום לחשוף הכול בסרטון אחד - הוא מטפטף לנו בכל שבוע בדל נוסף של מידע על העתיד לבוא, לכאורה כמובן.

נוסע מהעתיד חושף פרטים חדשים על צפון קוריאה. צילום מסך
נוח נובאק, "הנוסע מהעתיד", חושף פרטים חדשים על צפון קוריאה/צילום מסך

עוד תחזיות של נוח נובאק:

בסרטון האחרון שלו - שכמו קודמיו פורסם בערוץ היוטיוב ApexTV - חושף נוח מידע על מלחמה צפויה בין צפון לדרום קוריאה שתפרוץ מתישהו ב-12 השנים הקרובות. לדבריו, ארה"ב ויפן יגבו את הדרום - והסינים גם צפויים להתערב בדרך כלשהי. הוא מנבא תבוסה צורמת למנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג-און - וכתוצאה מכך איחוד מפתיע בין הדרום לצפון.

הוא הסביר: "צפון קוריאה מובסת לאחר זמן מה ואז היא הופכת להיות פשוט 'קוריאה'. בעקרון אנשים ימשיכו לקרוא לאזורים 'צפון קוריאה' ו'דרום קוריאה', בדיוק כמו שבארה"ב אנשים אומרים צפון ודרום. היו הרבה מורדים בצפון כי הם לא רצו חברה קפיטליסטית, אולם בסופו של דבר הם לאט לאט הפסיקו למרוד, המדינה נותרה קפיטליסטית וכולם מאושרים. יש מנהיג חדש, בסוף טיפלו בקים ג'ונג-און, אני לא הולך להגיד איך - אבל טיפלו בו".

קים ג'ונג-און נואם לשנה החדשה 31 בנובמבר 2017. רויטרס
תבוסתו המסתמנת של קים ג'ונג-און?/רויטרס

נוח טוען שהוא לא רק שמע על ההתפתחויות - אלא גם היו מעורב בהן. לדבריו הוא נתפס במהלך המלחמה ועונה ע"י צפון קוריאה במשך יומיים. "היו חילופי אש באופן קבוע, מורדים התרוצצו לכל עבר והרגו אחד את השני, אז היה בלתי אפשרי לברוח מזה", הוא אמר, "בעיקרון, בזמן המלחמה צפון קוריאה רשמה לעצמה ניצחון קטן כשזו כבשה את האדמה שאני גרתי בה. הם עצרו אותי שעות אחרי שזה קרה ונשלחתי למחנה. הסיבה שלא סיפרתי לכם על זה הייתה שהייתי שם רק יומיים עד שמישהו החזיר לעצמו את השטחים ויכולנו להשתחרר. עינו אותנו, לא קשה מדי, אבל נפצענו מעט והצלחנו להימלט".

בסרטוניו הקודמים נוח ניבא עוד כמה אירועים עתידיים מפתיעים כמו נצחונו השני של טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2020, פריחתו של הביטקוין והצלחתם המסחררת של המשקפיים החכמות. נוח סיפר גם שהוא סובל מאנורקסיה ודיכאון ושהוא למעשה בן 50 - אבל לקח גלולת אנטי אייג'ינג שהשאירה אותו בן 25. הוא טען לא פעם שסיכן את חייו כדי לספר לנו את נבואותיו המפתיעות. זה בסדר נוח, ממש לא היית חייב.

צפו בראיון המלא (והאחרון) איתו בו הוא מספר על המלחמה עם צפון קוריאה:

והנה וולוגר שחושף הוכחות שהבחור משקר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully