וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" מציג הוכחה שהוא תקוע בשנת 2027 - לאחר קץ האנושות

14.11.2021 / 23:49

הגולש הספרדי "חאבייר" ממשיך לשתף סרטונים שלדבריו צולמו בוולנסיה הנטושה בשנת 2027 "לאחר שהאנושות נכחדה" ומביא הפעם תיעוד שלטענתו לא מותיר שום ספק שהוא דובר אמת. האמנם?

"הנוסע בזמן שתקוע בשנת 2027 מספק הוכחה/unicosobreviviente/TikTok

מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על "נוסע בזמן" שטוען כי נתקע לבדו בשנת 2027 לאחר שהאנושות כולה נכחדה והוא משתף בטיקטוק סרטונים שלכאורה מוכיחים שהוא האדם האחרון על פני כדור הארץ. הוא ממשיך לעשות כך כבר חודשים ארוכים, אך בכל פעם זוכה למתקפה של צופים שמוצאים פגמים בסרטונים שלו העשויים להעיד על זיוף. באחד הסרטונים האחרונים שלו, צילם הבחור המכונה "חאבייר" סרטון המשקיף אל העיר "הנטושה" בשעות לילה, שאכן נראית ריקה מאדם. הוא אותגר לצלם את אותו נוף בשעות היום, אז הרי אין סיכוי שהיא תהיה נטושה - ועמד באתגר בכבוד. בסרטון שפרסם בשבוע שעבר הוא הציג לכאורה הוכחה לכך שהעיר בה הוא חי אכן נטושה לגמרי.

הגולש הספרדי מעלה סרטונים בערוץ הטיקטוק שלו @unicosobreviviente ("השורד היחיד") מהעיר ולנסיה, ספרד, שלכאורה יצולמו בעוד 6 שנים מעכשיו, כשהוא מבקש מהצופים לסייע לו לחזור לשנת 2021. הוא טוען ששאר אוכלוסיית כדור הארץ נמחקה באסון, ואכן בכל אחד מהסרטונים המפוקפקים שלו העיר נראית נטושה.

הסרטונים שלו ספגו ביקורת רבה מצופים שטענו שהוא בכוונה מצלם חלקים נטושים בעיר או מבקר באזורים המוניים בשעות הקטנות של הלילה. בסוף השבוע איתגר אותו אחד הצופים לצלם את הנוף הנשקף מגג המלון בו הוא שוהה. הוא עשה זאת במהלך שעות הלילה והתבקש ע"י עוקב אחר לצלם את הנוף בשעות היום. הוא כתב: "אם תצלם את אותו הסרטון במהלך היום, אני אאמין לך". בסרטון התגובה הציג חאבייר צומת דרכים ריק בעיר, כשניתן לראות מכוניות חונות בצידי הכביש אך שום תנועה של אנשים או כלי רכב. לאחר מכן הוא מרים את המצלמה ומציג נוף של העיר תחת שמיים מעוננים.

מה אתם אומרים? אמין?

גם הפעם רבים מ-6 מיליון העוקבים שלו בטיקטוק מיהרו לבחון את הסרטון ומצאו בו פגמים שמעידים על אמינותו. אחד כתב: "תסתכלו מקרוב על האזורים הכהים בצומת. אתם יכולים לראות שם כמה תזוזות. נראה שמשהו נערך משם החוצה". אחר תהה: "איך אתה בכלל יכול להעלות טיקטוק מהעתיד לעבר? תדר הגל עובר בין זמן למרחב ומימד?".

כל ההיסטריה סביב חאבייר החלה בפברואר השנה כשזה צילם את עצמו צועד ברחוב שומם כשהסרטון נקטע בחנות בגדים ריקה. בכיתוב שלו לסרטון הוא טען: "התעוררתי בבית החולים ואני לא יודע מה קרה. היום ה-13 בפברואר, 2027 ואני לבדי בעיר". על אף שבסרטונים שלו לא ניתן להבחין בשום פעילות אנושית - באופן מחשיד מוצרים שימושיים של בני אדם כמו מוצרי חשמל וחיבור לאינטרנט נראים זמינים גם ל"שורד האחרון" בשנת 2027. בנוסף, מתקבל על הדעת שעיר שעברה אסון כבד שהכחיד את האנושות צריכה להיות הרוסה עד היסוד - אך בסרטונים שלו הכל נותר שלם, כולל מכוניות שטופות ונקיות ובגדים תלויים בחנויות הבגדים.

לאן כולם נעלמו?

@unicosobreviviente

Acabo de despertar en un hospital y no sé qué ha podido pasar. Hoy es 13 de febrero de 2027 y estoy solo en la ciudad.

♬ Creepy, scary, horror, synth, tension - Sound Production Gin
@unicosobreviviente

Necesito vuestra ayuda. Nombrad en comentarios quien creéis que me podría ayudar

♬ Suspense - Abraham Love

מלבד עריכה מגמתית וצילום בשעות לילה, הצופים טענו גם שיתכן מאוד שהסרטונים צולמו בזמן הסגרים בשיא מגיפת הקורונה, כשהרחובות היו ריקים מאדם. הם גם מצאו באחד הסרטונים שלו פוסטר של הסרט "וונדר וומן 1984", שעלה לאקרנים בדצמבר 2020, מה שרק מחזק את הסברה שהסרטונים צולמו במהלך אחד הסגרים.

חאבייר מצא אז דרך לענות למבקרים ולמפקפקים וטען שכל מה שהוא רואה מסביב עדיין שייך לשנת 2021, אבל הוא עצמו נמצא בשנת 2027. הוא כתב: "אני רוצה להבהיר שאני בשנת 2027, אבל כל מה שאני רואה הוא היכן שהוא נשאר בשנת 2021. אני חושב שהתעוררתי בשנת 2027 במציאות מקבילה. ורק נזכרתי בשמי".

"אני לא יודע מי אני. התעוררתי בבית החולים ואני לא זוכר כלום מלפני"

והוא ממשיך להסתובב לו לבד בעיר

חאבייר טען גם שגילה שברחבי העיר הוסתרו ארבעה מחזיקי מפתחות, עם קואורדינטות, העשויים להיות הסוד ל"חיבור" בין 2021 ל-2027. מאז מספר כלי תקשורת ניסו לפנות אליו בטיקטוק כדי לקבל ממנו תגובה, אך עד כה הוא לא הגיב לאיש - אז כנראה שנאלץ לחכות שש שנים כדי לגלות אם הוא אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully