וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בתאילנד: הישראלי העצור הועבר לתחנת משטרה בבנגקוק

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 1:40

על פי הדיווחים, אוהד ברוך, שנעצר באי קוסמוי לאחר שיצא מבידוד טרם התקבלה תוצאת בדיקת PCR שלו, שוחרר מבידוד לאחר שלוש בדיקות קורונה שליליות והועבר לתחנת משטרה. בתאילנד מתעקשים כי על אף התוצאה הגבולית בבדיקה הראשונה, ברוך אכן חלה בקורונה - ואף באומיקרון

תייר ישראלי שחוייב בבידוד נמלט מבית המלון בבנגקוק. התקשורת התאילנדית, אתר רשמי
"הראתה כמות קטנה של הנגיף", תוצאת בדיקת הקורונה של ברוך/אתר רשמי, התקשורת התאילנדית

הישראלי אוהד ברוך שנעצר שלשום (רביעי) באי קוסמוי, לאחר שיצא מבידוד עם נחיתתו בבנגקוק טרם התקבלה תוצאת בדיקת PCR שלו, שוחרר מבידוד והועבר מבית חולים באי לתחנת משטרה בבירה בנגקוק. ברוך שוחרר מהבידוד זמן קצר לאחר שבדיקת קורונה שלישית חזרה שלילית. התוצאה אף נשלחה על ידי הרשויות לבדיקה במחוז אחר, כדי להיות בטוחים בתוצאה.

אתר "בנגקוק פוסט" ציטט דובר מטעם בית החולים שאמר כי אוהד ברוך שוחרר לאחר ש "החלים באופן מלא ולא יכול עוד להפיץ את המחלה". עוד הוסיף דובר בית החולים ואמר כי התוצאה החיובית הראשונה שהתקבלה בבנגקוק "הראתה כמות קטנה של נגיף הקורונה". כמו כן נמסר כי ארבעה אנשים שהיו עם ברוך במגע קרוב באי גם הם נבדקו ויצאו שליליים.

בתאילנד מתעקשים כי על אף התוצאה הגבולית בבדיקה הראשונה, ברוך אכן חלה בקורונה. עיתון "האומה" בתאילנדי אף דיווח הערב כי התברר שברוך חלה בואריאנט האומיקרון, ולא דלתא כפי שדווח מוקדם יותר.

הדיווח על שחרורו של ברוך מבידוד אינו מוכר במשרד החוץ בישראל, ובקהילה הישראלית בבנגקוק אף אמרו מוקדם יותר היום כי הוא נמצא כעת בבידוד במתקן מאולתר בקוסמוי, שהיה מתחם אימוני אגרוף שהוסב לבידוד למאומתים ללא תסמינים.

כשיגיע ברוך אל תחנת המשטרה בבנגקוק, הוא צפוי להיות מובא בפני שופט ולהיות מואשם באופן רשמי בגין הפרת הבידוד. זאת על אף שלטענתו כלל לא ידע על התקנה המחייבת להמתין לתוצאות. צו מעצר כנגדו בגין הפרת תקנות החירום למניעת הפצת הקורונה הוצא מוקדם יותר השבוע בבית משפט של הרובע הדרומי בעיר, במקביל לחיפושים אחריו. העונש המקסימלי בגין העבירה הינו שנתיים מאסר או 40 אלף באט (כ-3,750 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully