וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שנעצר בתאילנד לאחר שהפר בידוד נמצא שלילי בבדיקות נוספות שביצע

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 12:28

אוהד ברוך יעביר את השבת הקרובה בבידוד תחת פיקוח באי קוסומוי. להערכת ישראלים באי, עם סיום הבידוד ובדיקה נוספת, הוא יובא בפני שופט שיטיל עליו קנס כספי גבוה ויימנע מלהטיל עליו גם מאסר. ייתכן שיגורש מהמדינה

בווידאו: בעקבות התפרצות קורונה במדינה, בתאילנד הגדילו את היקף הבדיקות/רויטרס

אוהד ברוך, התייר הישראלי שנעצר בתאילנד השבוע, יעביר את השבת הקרובה בבידוד כשהוא מצוי תחת פיקוח - כך נמסר היום (שישי) מגורמים במדינה. לפני התקשורת המקומית, ברוך הוכנס לבידוד במדינה והיה אמור להמתין לתוצאות בדיקת PCR - אך עזב את המלון מבלי לחכות לתוצאה ונסע במונית לעיר נופש. במקביל, התבשר המלון כי הבדיקה שלו יצאה חיובית. השבוע הוא הסגיר את עצמו לרשויות באי קוסמוי.

בקהילת הישראלים בקוסומי אומרים כי אוהד עדיין באי, וכי הועבר למתחם "סופר פרו", שהוסב במהלך מגיפת הקורונה למתחם בידוד לחולים שאין להם תסמינים. לדברי מקור בקהילה, מאז הסגיר את עצמו הוא עבר כבר שתי בדיקות נוספות שיצאו שליליות, אבל הוא נחשד כמאומת בשל הבדיקה הראשונה בבנגקוק שיצאה חיובית, ושהניעה את המצוד אחריו במהלך השבוע עד שהסגיר את עצמו ביום רביעי.

להערכת ישראלים באי, עם סיום הבידוד ובדיקה נוספת, ברוך יובא בפני שופט שיטיל עליו קנס כספי גבוה ויימנע מלהטיל עליו גם מאסר, ייתכן גם שיגורש. כרגע ברוך נמצא בסטטוס של עצור, והוא שוהה בבידוד.

תייר ישראלי שחוייב בבידוד נמלט מבית המלון בבנגקוק. התקשורת התאילנדית, אתר רשמי
עבר שתי בדיקות נוספות שיצאו שליליות/אתר רשמי, התקשורת התאילנדית

בתאילנד, שהכנסותיה נסמכות על התיירות הנכנסת, לוקחים ברצינות רבה את התפרצות המגיפה במיוחד בכל הקשור לווריאנט אומיקרון, וחוששים מאוד מהדבקות מתיירים. שלשום, שוב הוחמרו הדרישות מהתיירים המבקשים להיכנס למדינה.

על פי ההנחיות החדשות, יש להציג תוצאה שלילית בבדיקת PCR שנערכה 72 שעות לפני הטיסה, וכן יש לערוך בדיקה ממשלתית נוספת עם נחיתה. אחרי הבדיקה ועד לקבלת תוצאה שלילית יש להמתין בבידוד עצמי. תיירים שלא אושרו טרם המגבלות החדשות נדרשים ל-10 ימי בידוד. מחוסנים נדרשים לשבעה ימי בידוד.

ככלל, הבידוד נדרש להתבצע במתקן ממשלתי, למעט אם אושר לתייר בידוד במתקן חליפי. באי פוקט יש מספר החמרות נוספות: כל התיירים נדרשים להיות מכוסים בביטוח בריאות המכסה הוצאות הקשורות למחלת הקורונה וכניסה מחלק ממדינות אפריקה אסורה. כמו כן, חלק מהאזורים בתאילנד מצויים בסגר, אך ככלל עסקי התיירות והתחבורה הציבורית פועלים, תחת מגבלות של ריחוק חברתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully