וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר ישראלי נמלט מהבידוד במלון בתאילנד - ועשוי להישלח למאסר

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 7:56

לפי התקשורת המקומית, התייר ישראלי אוהד ברוך, בן 29, הוכנס לבידוד במדינה והיה אמור להמתין לתוצאות בדיקת PCR - אך עזב את המלון מבלי לחכות לתוצאה ונסע במונית לעיר נופש. במקביל, התבשר המלון כי הבדיקה שלו יצאה חיובית. אתמול הוא הסגיר את עצמו לרשויות באי קוסמוי

בווידאו: בעקבות התפרצות קורונה במדינה, בתאילנד הגדילו את היקף הבדיקות/רויטרס

בתאילנד הסתיים אתמול (רביעי) אחר הצהריים מצוד משטרתי אחר אוהד ברוך, בן 29, תייר ישראלי שעזב את המלון שלו בבנגקוק מבלי להמתין לתוצאת בדיקת הקורונה שלו. ברוך הסגיר את עצמו אתמול לרשויות באי קוסמוי. על פי החשד, בדרך לאי הוא עצר בעיר הנופש פטאיה. סגן דובר המשטרה המקומית אמר כי המשטרה הגישה בקשה לצו מעצר נגדו.

על פי התקשורת המקומית, ברוך הוא שיצר קשר עם הרשויות. מפקד המחוז במשטרה, שוטרים ואנשי משרד הבריאות המקומיים פגשו אותו אתמול בסביבות השעה 12:30 במסעדה מקומית. לאחר תשאול במקום הוא נלקח לבית החולים של קוסמוי באמבולנס, לבדיקה חוזרת.

תייר ישראלי שחוייב בבידוד נמלט מבית המלון בבנגקוק. התקשורת התאילנדית, אתר רשמי
הודיע לשגרירות ישראל כי בכוונתו להסגיר את עצמו. ברוך/אתר רשמי, התקשורת התאילנדית

בכיר בשלוחת משרד הבריאות באי אמר כי הם החלו במאמץ לאתר את התייר ביום רביעי בבוקר לאחר שנודע להם שהוא באי, הם מצאו אותו במסעדה מקומית והוא תיאם את הסגרתו. במצוד השתתפה גם רשות ההגירה. סגן דובר המשטרה המקומית אמר כי המשטרה הגישה בקשה לצו מעצר נגדו. על פי דיווחים בתקשורת בתאילנד, משטרת התיירות הודיעה למשטרת בנגקוק כי התייר יצר קשר עם שגרירות ישראל שהודיעה למשטרה כי בכוונתו להסגיר את עצמו בקוסמוי. דובר משטרת מטרופולין בנגקוק, אמר שתוצאת הבדיקה הראתה שהאיש נדבק בגרסת הדלתא, לא באומיקרון.

על פי ה"בנגקוק פוסט" וגורמי תקשורת אחרים בתאילנד, ברוך הגיע למדינה ביום שישי שעבר, 17 בדצמבר, והוכנס לבידוד בהמתנה לתוצאות בדיקת PCR שלו. אלא, שעל פי הפרסומים האלה, הוא עזב את המלון מבלי לחכות לתוצאה ועל פי דיווחים לקח מונית לפטאיה. במקביל, התבשר המלון כי הבדיקה שלו יצאה חיובית לנגיף הקורונה. צוות המלון דיווח על היעדרותו למשטרה. העיתון מצטט מקור שמסר כי הוא הגיע לפטאיה וניסה לבצע צ'ק-אין במלון מקומי אבל סירב להציג דרכון והמלון דחה אותו.

תייר ישראלי שחוייב בבידוד נמלט מבית המלון בבנגקוק. התקשורת התאילנדית, אתר רשמי
נלקח לבית החולים של קוסמוי לבדיקה חוזרת/אתר רשמי, התקשורת התאילנדית

אז, על פי הדיווחים, הוא חזר לבנגקוק ב-19 בדצמבר ושכר רכב עמו המשיך בדרכו לדרום. על פי התקשורת בתאילנד, למשטרה התברר מרישומי השימוש בטלפון הנייד שלו שבסביבות השעה 22:30 בשבת 18 בדצמבר הוא כיבה את הטלפון שלו. על פי העיתון, המחלקה לבקרת מחלות התבקשה להגיש תלונה נגד התייר על כך שלא ציית לתקנות תוך הפרה של צו החירום. העבירה נושאת עונש מקסימלי של שנתיים מאסר ו/או קנס של 40 אלף באט, שהם כ-3,750 שקל. ברוך גם עלול להיות מואשם כאזרח זר שלא נשאר במקום שהורשה לשהות בו בזמן שהותו במדינה. העבירה נושאת קנס של עד 5,000 באט. "המשטרה מאמינה שכמה תאילנדים אולי עזרו לאדם הנעדר", נמסר.

במשרד החוץ אישרו לוואלה! כי מכירים את המקרה וכי הישראלי בקשר עם הקונסולית ועם הרשויות. אוהד ברוך טוען שהייתה אי הבנה וכי בינתיים בבדיקת קורונה נוספת יצא שלילי. לכך, בינתיים, אין אישור ממקור נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully