וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס בתל אביב: מעצר תלמיד התיכון החשוד הוארך בחמישה ימים

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 12:15

בדיון שנערך בדלתיים סגורות, האריך בית משפט השלום לנוער בבת ים את מעצרו של בן ה-15, החשוד באונס ועבירות מין בתלמידות בבית ספרו, אך טוען כי היחסים היו בהסכמה. פרקליטו של הנער: "זו תוצאה קשה בסיטואציה מטלטלת לנער ולמשפחתו"

בווידאו: בני נוער במפגן תמיכה במתלוננות/צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום לנוער בבת ים האריך היום (רביעי) את מעצרו של הנער בן ה-15 החשוד באונס ועבירות מין בתלמידות בבית ספרו בתל אביב בחמישה ימים.

התלמיד נעצר בשבוע שעבר בחשד לתקיפות מיניות של תלמידות. מוקדם יותר השבוע הוא עומת עם שתי תלמידות התיכון שהתלוננו נגדו. במהלך העימות טען החשוד כי המעשים נעשו בהסכמה ואילו הנערות טענו כי לא הייתה כל הסכמה מצדן, ואחת מהן אף הטיחה בו: "אנסת אותי".

מחאת חניכות הצופים בעקבות האונס בתיכון בתל אביב 14 בדצמבר 2021. שני פרומקין, מערכת וואלה!
הפגנת התמיכה במתלוננות בכיכר הבימה, אתמול/מערכת וואלה!, שני פרומקין

"מעצרו של הקטין הוארך פעם נוספת, במטרה לאפשר למשטרה לסיים את פעולות החקירה המרכזיות בתיק, לגבש את ממצאי החקירה ולבחון אותם לאור שלל הגרסאות שנאספו על ידה", מסר פרקליטו של הנער, עו"ד חיים אוחנה. הוא הזהיר מההשלכות על מצבו הנפשי של הנער ועל משפחתו.

"מבחינתו של הנער החשוד, מדובר בתוצאה קשה המשליכה באופן ישיר על מצבו הנפשי ואין ספק כי מדובר ככל שהדברים אמורים לגביו ולגבי משפחתו הגרעינית, בסיטואציה מטלטלת, אשר נותנת ועוד תיתן את אותותיה הקשים למשך זמן רב", הוסיף עו"ד אוחנה.

מאות בני נוער הגיעו אמש לכיכר הבימה בתל אביב להפגנת תמיכה במתלוננות. הנערים והנערות, רובם מתנועת הנוער של הצופים, קראו קריאות בהן: "לא זה לא", "גם אני אחת מתוך שלוש", ו"בושה בושה בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully