וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד חשוד שתקף מינית בת 15 בתל אביב - לאחר שאנס נערה בבית ספר אחר שעזב

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 8:38

התלמיד עבר לאחרונה בית ספר, לאחר שבקיץ נחשד באונס תלמידה שלמדה איתו במוסד הקודם - כך לפי פרסום 103FM. ישנן ככל הנראה בנות נוספות שנפגעו - אך טרם הוגשה תלונה נוספת. התלמיד עדיין לא נחקר. הורה בוועד: "אירוע קשה מאוד, מחויבים לתת את כל התמיכה לתלמידה"

תלונה נגד תלמיד בית ספר יוקרתי בתל אביב הוגשה אתמול (שלישי) במשטרה, ממנה עולה החשד כי תקף מינית תלמידה בת 15. אותו תלמיד עבר לבית ספר זה לאחרונה, לאחר שנחשד שאנס תלמידה אחרת בבית ספר הקודם בו למד. הפרשה פורסמה לראשונה על ידי גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

התלמיד פגע ככל הנראה בתלמידות נוספות בבית הספר. במשטרה יודעים על המקרים, אך טרם הוגשה תלונה רשמית. התלמיד עדיין לא נעצר או נחקר. הפרטים בפרשה, שכבר ניתנים לפרסום, הגיעו להורים מכלי התקשורת, בעוד בתי הספר נכון לכתיבת שורות אלה טרם עדכנו את ההורים באופן רשמי.

מנהל המוסד החינוכי אישר את הפרטים, וציין כי המעשים התרחשו, על פי החשד, מחוץ לכותלי בית הספר. "אתה יכול לצטט את המילה האחרונה - אני מרגיש חרא. מרגיש נורא־נורא־נורא, נוכח העובדה שייתכן שתלמידה שלי נפגעה", אמר בריאיון ל-103FM. לדבריו, "טרם עדכנו את הורי תלמידי בית הספר, ונתייעץ עם אנשי מקצוע כיצד לעשות זאת". ועד ההורים באחד מבתי הספר מתכוון לעדכן את ההורים עוד הבוקר - כך נמסר לפני זמן קצר.

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
על פי החשד, התלמיד תקף מינית תלמידה בבית ספרו/שרון בוקוב

ח', אחד ההורים הפעילים בוועד של אחד מבתי הספר, היה אחד מאותם הורים שגילו על הפרשה דרך פניית מערכת התוכנית. "אני מקבל הודעה מהתקשורת לתת תגובה לאירוע, כמובן שלא שמעתי על הסיפור וביקשתי לבדוק אותו", אמר ליוכפז ודוידוב. עוד הוסיף כי "אני חושב שזה יום מאוד־מאוד קשה, ושקודם כול אנחנו צריכים לחבק את הילדה ולתת לה את הטיפול שלו היא זקוקה".

לדברי ההורה, שני התלמידים נפגשו בשעות אחר הצהריים: "אני לא יודע אם הם שתו או לא שתו. שניהם מתבגרים, אפשר להגיד קטינים". הוא ציין כי בשלב זה עוד לא ידוע אם היו תלמידים נוספים באזור בעת האירוע, והדגיש: "אני מאמין שבעוד כמה ימים המצב יתבהר. הבנתי שכן הוגשה תלונה במשטרה".

הצוות החינוכי, לדבריו, מודע לפרטי הפרשה. "אני יודע שמטפלים בו ביד קשה ובצורה הכי מקצועית שיכולה להיות", אמר, "מעולם לא נתקלתי בסיפור כזה ואני מקווה שהסיפור הזה יהיה אחרון. כמובן שצריך להסיק את כל המסקנות ולתת טיפול מלא למי שנפגע".

עוד בוואלה!

יותר מחצי מהפגיעות המיניות מתרחשות בבית, 80% מהתיקים נסגרים ללא כתב אישום

לכתבה המלאה

עוד אמר ח' כי מדובר בתוצאה של משבר מתמשך שעוברים התלמידים, וביתר שאת המתבגרים, בשנתיים של משבר הקורונה. "היא שיבשה את המהלך התקין של כל הילדים. אני מדבר עם המון הורים ומרגיש סוג של נתק בין המתבגרים להורים שלהם", ציין, והוסיף: "אני חושב שמשרד החינוך צריך להניף דגל. בית הספר זה לא רק בגרויות, מבחנים וציונים. הוא צריך להכיל את הילדים, הרגשות והתחושות שלהם".

מעיריית תל אביב־יפו נמסר בתגובה לפרסום: "העירייה מאשרת כי אכן דווח על מקרים של פגיעה מינית חמורה בשני תיכונים בעיר. מנהלי בתי הספר פעלו כנדרש במקרים כאלו. מעבר לכך לא נוכל להרחיב שכן המקרים נמצאים בחקירת משטרה".

אייל לבנון, יו"ר ועד ההורים בתל אביב־יפו, שוחח עם 103fm עם פתיחת יום הלימודים, ועדכן כי "בבתי הספר הרלוונטיים מטפלים בכל הנושאים". לדבריו, "אנחנו כולנו בשוק מהפרשה שנחשפה. הנושא נמצא להבנתי בחקירת משטרה, וכרגע - רק לחבק את המשפחות, הנערות ולעזור להן עד כמה שאפשר".

עוד סיפר לבנון על התחושובת בקרב ההורים והתלמידים. "יש רחש בחש בתוך קבוצות הווטסאפ. צריך להתייחס אליו אבל הוא לא הכי חשוב כרגע, אלא הנערות שנפגעו ותלמידי בתי הספר. לידיעתי, ניתנת המעטפת המלאה כולל שיחות עם התלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully