וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות במשטרה בין החשוד באונס בתיכון היוקרתי לתלמידות: "אנסת אותי"

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 20:39

חקירת הפרשה שבמסגרתה בן 15 חשוד בעבירות מין בשתי נערות נמשכת. החשוד טען בעימות כי המעשים נעשו בהסכמה, ואילו שתי הנערות מבית הספר בתל אביב הטיחו בו כי לא הייתה כל הסכמה מצדן

בווידאו: פרקליטו של הנער החשוד באונס בתל אביב מתייחס לפרשה/צילום: ניב אהרונסון

הנער החשוד באונס בתיכון היוקרתי בתל אביב עומת היום (שני) עם שתי תלמידות התיכון שהתלוננו נגדו. במהלך העימות טען החשוד כי המעשים נעשו בהסכמה ואילו הנערות טענו כי לא הייתה כל הסכמה מצדן, ואחת מהן אף הטיחה בו: "אנסת אותי". חקירת המקרה נמשכת.

מעצרו של התלמיד החשוד באונס הוארך עד יום רביעי, אחרי שנעצר בשבוע שעבר בחשד לתקיפות מיניות מרובות של תלמידות. מחר תתקיים הפגנת תמיכה במתלוננות בכיכר הבימה, שיזמו תלמידות שכבת י' בתיכונים בתל אביב.

לדברי המתלוננת מ', שסיפרה בפוסט שהחשוד אנס אותה, התיכון בו לומד החשוד לא ידע על התקרית, ובית הספר הקודם שלו לא ציין בתיקו האישי את דבר התקיפה. "הצוות החינוכי בחר לשתוק", טענה. "זה מזעזע אותי שהם נתנו יד לאנס, נתנו לילד הזה להסתובב חופשי. בתור צוות חינוך הם היו צריכים לבוא ולדווח, והם בחרו שלא". היא הוסיפה כי היא "מאשימה אותם חד-משמעית על מה שקרה, כי אם הם היו עושים את זה - הוא לא היה תוקף את שאר הבנות ואותי".

פרקליטו של הנער, עו"ד חיים אוחנה מסר בתגובה להארכת המעצר כי הוא "מייחל לסיומה המהיר ולמצויה המלא של החקירה ומקווים שהחשוד ישוחרר לאחר שמיעת גרסתו ובחינת טענותיו". לפי החשד, האירועים לא קרו בשטח בית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully