וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי שביקשה לנהל שיח מכבד ברשתות, רגב צייצה נגד בנט: "נוכל"

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 11:45

בכירת הליכוד השתתפה בקמפיין רשת תחת הכותרת "תחשבו טוב", שבמסגרתו פרסמו אישי ציבור וידוענים קריאה לשיח מכבד ברשתות החברתיות. אלא, שהדבר לא הפריע לה לתקוף את בנט בכינויי גנאי חצי יממה בלבד לאחר מכן

נשיא המדינה יצחק הרצוג על הפרויקט "תחשבו טוב"/בית הנשיא

ח"כ מירי רגב מהליכוד השתתפה השבוע בקמפיין רשת תחת הכותרת "תחשבו טוב", שבמסגרתו פרסמו אישי ציבור וידוענים קריאה לשיח מכבד ברשתות החברתיות. אלא, שחצי יממה לאחר שכתבה נגד "מילים קשות, התקפות והסתה" היא פרסמה ציוץ בטוויטר נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, שבו כתבה בין היתר "נוכל נשאר נוכל".

רגב כתבה אתמול בפייסבוק כי שמחה "לקחת חלק בפרויקט 'תחשבו טוב' של נשיא המדינה ומטא" והוסיפה: "כמה סבל, דחייה, ניכור וכאב עוברות המשפחות ואלה שמכפישים אותם ברשת". היא התייחסה גם למתקפות שהיא סופגת וכתבה כי גם היא ומשפחתה "מותקפים לאורך שנים במילים קשות, התקפות והסתה" וביקשה "שנייה לפני שהיד קלה על המקלדת, תחשבו איך אתם הייתם מרגישים אם היו כותבים עליכם, את מה שאתם עומדים לכתוב".

מירי רגב. הדס פרוש, פלאש 90
שעות לאחר הקמפיין - כינתה את בנט "נוכל", מירי רגב./פלאש 90, הדס פרוש

רגב עצמה כנראה לא לקחה ברצינות את הדברים שכתבה ובציוץ שהעלתה שעות בודדות לאחר מכן תקפה את ראש הממשלה בנט: "מר בנט", היא כתבה ביחס לדיווח על כך שראש הממשלה שקל בדיקות פוליגרף לאנשי לשכתו לאחר הדלפה מסוימת שפורסמה בתקשורת. "אתה הראשון שצריך להיכנס לבדיקת הפוליגרף. פשוט אתה מבין שאפילו המכשיר לא יעמוד בהונאה והשקר הגדול שביצעת וגזלת מהימין".

"מה חשבת? שאותם שותפים לשקר ולגניבת הקולות מהימין יהיו ישרים והגונים סביבך". רגב כינתה את בנט בכינוי גנאי: "נוכל נשאר נוכל", כתבה. "שום פוליגרף לא יעזור לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully