וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות במליאה: רגב כינתה את בן ברק "שונא ישראל"

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 15:15

העימות החל כשהח"כית מהליכוד הציעה "ללכת למשפחות השכולות" עם הצעת החוק שלה להפחית או לשלול תקציב מגופי תרבות הפועלים נגד עקרונות המדינה. סגן ראש המוסד לשעבר השיב "אל תקחי בעלות על המשפחות השכולות", ורגב הטיחה "אתה תשתוק" ועוררה מהומה

בווידאו: עימות בן מירי רגב לח"כ רם בן ברק במליאת הכנסת/צילום: דוברות הכנסת

ח"כ מירי רגב מהליכוד כינתה היום (רביעי) במליאת הכנסת את ח"כ רם בן ברק, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, "שונא ישראל". רגב טענה כי אמרה את הדברים בהקשר של העסקת עוזרת בלשכת בן ברק שנפגשה בסמינר עם אנשים שתמכו בטרור. העימות בין השניים התפתח כשרגב העלתה הצעת חוק לקביעת הסדר ייחודי לעניין הפחתה או שלילה של תמיכה הניתנת מתקציב משרד התרבות והספורט, לגופי תרבות שביצעו פעילות הנוגדת את עקרונות המדינה.

רגב ביקשה לערוך הצבעה שמית על הצעת החוק שלה כדי "ללכת עם זה למשפחות השכולות ונראה לכולם מי בעד לתמוך בטרור מכסף ציבורי", ולכך בן ברק מיש עתיד, שכיהן כסגן ראש המוסד לשעבר, השיב: "אל תיקחי בעלות על המשפחות השכולות". בתגובה לדבריו, רגב הטיחה: "אתה תשתוק, אתה בכלל שונא ישראל", וחזרה על כך מספר פעמים, ובן ברק השיב בזעם: "חוצפנית, את אומרת לי לשתוק?".

מירי רגב במהלך נאומה במליאה הכנסת 20 באוקטובר 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"נראה לכולם מי בעד לתמוך בטרור מכסף ציבורי", רגב במליאה, היום/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בעקבות דבריה של רגב, התעוררה מהומה במליאת הכנסת, וחלק מחבריו של בן ברק, בין היתר חברת הכנסת מירב בן ארי וחבר הכנסת יוראי להב הרצנו, מחו בפני רגב ואמרו לה בין היתר: "מי את בכלל שתדברי עליו ככה? מה זה? הבן אדם היה סגן ראש מוסד, זה נראה לך הגיוני? הוא שונא ישראל?". חברי כנסת נוספים צעקו לעברה של השרה לשעבר: "בושה, תתביישי לך".

עוד בוואלה!

אסור שהשנאה לנתניהו תוליד חוק שיפגע בחזקת החפות | חיים רמון

לכתבה המלאה
רם בן ברק במליאת הכנסת 20 באוקטובר 2021. דני שם טוב, דוברות הכנסת
בן ברק במליאה, היום/דוברות הכנסת, דני שם טוב

בן ברק הגיב מאוחר יותר לתקרית בטוויטר וכתב: "אחרי שמירי רגב ירדה מהדוכן אמרתי לה בשקט בלי להתלהם שמשפחות שכולות זה קו אדום ומחוץ לויכוח פוליטי. זכיתי לשלל קללות כמו עוכר ישראל, תומך טרור ושונא ישראל גם מדודי אמסלם. אני משפחה שכולה בעצמי, אחרי ארבעים שנות שירות ביטחוני משמעותי, אני בשבילם עוכר ישראל. בושה שהם נציגי ציבור. אין לכם בושה. אין לכם גבול. עכשיו זה כבר לא פוליטי. עכשיו זה אישי".

כמו כן, הגיב לתקרית גם יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ, וכתב בטוויטר: "‏יש לי מחלוקות רבות ונוקבות עם ח"כ רם בן ברק. אני סבור שהוא טועה בהרבה מתפיסותיו ביחס למה טוב ומה נכון למדינת ישראל. אבל הוא בשום אופן לא שונא ישראל חלילה. הוא הקדיש ומקדיש את מיטב שנותיו למען עם ישראל על פי אמונתו. טוב יעשו חבריי שכשלו בלשונם אם יחזרו בהם ויתנצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully