וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בן ברק הקפיא את עבודתה של עובדת בלשכתו: נכחה בסמינר עם שייחים תומכי טרור

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 22:11

העוזרת, ליניר אבו האזאז, צולמה לצד שייחים המזוהים עם חמאס או התנועה האסלאמית, שנעצרו או נחקרו בעבר על הסתה והביעו תמיכה בטרור. ח"כ בן ברק, יו"ר ועדת החוץ והביטחון השוהה בחו"ל אמר: "אבצע בירור מעמיק". אבו האזאז: "לא ידעתי על הדברים המיוחסים להם"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ רם בן ברק (יש עתיד), הודיע הערב (חמישי) כי הקפיא את עבודתה של אחת מעובדות לשכתו, בעקבות פרסום על השתתפותה באירוע לצד אנשי דת מוסלמים בכירים שהביעו בעבר תמיכה בטרור ונחשדו בהסתה. בן ברק, ששוהה בחו"ל, כתב בטוויטר כי החליט להקפיא את עבודתה עד לבירור הנושא עם שובו לארץ.

בכתבה שפורסמה באתר הימין הקיצוני "הקול היהודי" פורסמו תמונות של העוזרת, ליניר אבו האזאז, מסמינר בו השתתפה בנושא הר הבית, לצד שייחים שמזוהים עם חמאס או התנועה האסלאמית, שנעצרו או נחקרו בעבר על הסתה והביעו תמיכה בטרור.

דיון ועדת חוץ וביטחון, 5 ביולי 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ בן ברק/פלאש 90, יונתן זינדל

בעקבות הפרסום, בן ברק צייץ בטוויטר כי "‏הקפאתי הערב את פעילותה של עו"ד ליניר אבו הזאז בצוות לשכתי עד לחזרתי מביקור בחו"ל. בחזרתי ארצה אבצע בירור מעמיק מול עו"ד אבו הזאז ומול גורמים נוספים בדבר שאלות שעלו בנוגע להתנהלותה. אקבל את מסקנותיי בהתאם. כיו"ר ועדת חוץ וביטחון אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר".

אבו-הזאז עצמה מסרה בתגובה ל"קול היהודי": "בפתח הדברים אציין כי השתתפותי בקורס הינה על דעתי האישית בלבד ונעשתה בסופי שבוע ולא במסגרת תפקידי, ומטרתה הינה העשרת ידע ולימודי ההיסטוריה הרווחת במקום. בנוסף חשוב לי להבהיר, בזמן הפגישה ולאחר מכן במהלך הצילום לא ידעתי על הדברים המיוחסים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully