וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר בן גביר לווליד טאהא: "תמכת ברצח תינוקות, מקומך עם זכריה זביידי"

הח"כ מעוצמה יהודית אמר את הדברים בישיבת ועדת הפנים של הכנסת, שטאהא מונה לעמוד בראשה. הוא הטיח בו כי "סירבת לגנות את חמאס ולהכיר בו ארגון טרור ותמכת במחבלים שרצחו את חיילי צה"ל בליל הקלשונים". עוד כינה בן גביר חלק מחברי הוועדה "ח"כים שמלקקים לטרור"

בווידאו: ח"כ בן גביר תוקף את ח"כ טאהא במהלך דיון בכנסת/מערכת וואלה!

ח"כ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) הטיח היום (ראשון) אמירות קשות בח"כ וליד טאהא בפתח ישיבת ועדת הפנים של הכנסת, שטהאא עומד בראשה. בן גביר אמר כי הוא "מתבייש ביום הזה. לא יכול להיות שהאדם שאמר על מחבלים שרצחו חיילים שלנו שהם 'אסירים אידיאולוגיים מטעמי מצפון' יכהן כיושב ראש ועדת הפנים של מדינת ישראל. איך יכול להיות מינוי כזה?", שאל בן גביר.

בשלב זה בן גביר החל למנות תאריכים ספציפיים בהם לטענתו התראיין טאהא וסירב לגנות את חמאס או לכנותו כארגון טרור. בן גביר אמר כי "את חמאס - אלה שרוצחים את הילדים שלנו, את התינוקות שלנו. אתה סירבת לגנות אותם". עוד הטיח בן גביר בטהאא כי "אתה ביקרת באום אל-פחם כדי לכבד את המחבלים מליל הקלשונים. זה לילה בו נרצחו חיילי צה"ל, ואתה הזדהית עם טרור".

בן גביר המשיך והאשים את טאהא בתמיכה במדינות אויב. "אתה בירכת אדם שתלה את דגל סוריה וכתבת לו 'שאלוהים יברך אותך. תמשיך להניף את דגל סוריה על כיבוש הגולן'. מה זו הבדיחה הזו? זה על חשבוננו. איך אתה לא מתבייש? הרי דיברת על זה שירושלים היא פלסטין ותמכת ברצח תינוקות", הטיח בטאהא ואמר לו "מקומך עם זכריה זביידי - זו בושה".

ווליד טאהא הרשימה המשותפת. הדס פרוש/פלאש 90, פלאש 90
בן גביר לטאהא: "אתה תומך טרור, תומך ברצח תינוקות ומקומך עם זכריה זביידי"/פלאש 90, הדס פרוש/פלאש 90

בן גביר פנה לחברי הוועדה בביקורת: "מה אתם מצחקקים? איך אתם לא מתביישים? מישהו היה צריך לבוא לכאן לוועדה ולומר לכם שזו בושה וחרפה. זה יום מבייש ומביש. אתם כולכם תתביישו לכם - חברי כנסת שמלקקים לטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully