וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובמבר ממשיך להפתיע: עלייה בטמפרטורות היום; בסוף השבוע - שיטפונות

17.11.2021 / 6:00

טפטופים לצד עלייה קלה בטמפרטורות צפויים היום ברחבי הארץ, זאת לאחר האובך ששרר בתחילת השבוע. ממחר תתהפך המגמה, ותחל התקררות, שתגיע לשיא ביום שישי, אז יתפתחו סופות רעמים בצפון ובמרכז, ואף ייתכנו שיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח

מזג האוויר המשונה של נובמבר ימשיך היום (רביעי) להפתיע, עם היתכנות של טפטופים במקביל לעלייה קלה בטמפרטורות - כך עולה מתחזית השירות המטאורולוגית. החל ממחר המגמה תתהפך וצפויה התקררות, לקראת סוף שבוע סוער שעשוי לכלול גם שיטפונות וסופות רעמים.

לכל המידע על מזג האוויר

אובך כבד באזור פתח תקווה, נובמבר 2021. ראובן קסטרו
מזג אוויר משונה ימשיך להפתיע. אובך בפתח תקווה, השבוע/ראובן קסטרו

מחר הטמפרטורות ירדו במעט, וניתן לצפות לטפטופים עד גשם מקומי קל לאורך מישור החוף והשפלה. סוף השבוע עצמו כבר ייראה אחרת: ביום שישי ירידת המשקעים והטמפרטורות רק תתגבר, עם ממטרים וסופות רעמים בצפון ובמרכז, גשמים בצפון הנגב, ואף היתכנות לשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח.

בשבת צפוי מזג אוויר דומה בצפון ובמרכז, וגשמים עשויים להמשיך לרדת גם בדרום. נכון לעכשיו, גם במועד זה חוששים החזאים משיטפונות בנחלים במזרח הארץ. אם לא די בכך, הטמפרטורות ירדו באופן ניכר.

עוד בוואלה!

7 השנים האחרונות היו החמות בהיסטוריה: "השלכות מרחיקות לכת לדורות הבאים"

לכתבה המלאה
סופת ברקים בפתח תקווה, 12 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
סוף השבוע צפוי להיות סוער/ראובן קסטרו

מידות החום הצפויות במהלך היום: בירושלים מ-23 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה; בתל אביב מ-25 עד 19 מעלות; בחיפה מ-24 עד 19; צפת 20-15; קצרין 26-18; טבריה 28-18; נצרת 25-17; בים המלח 28-23; בבאר שבע 26-15; מצפה רמון 20-16; ובאילת מ-29 מעלות ביום ועד 20 בלילה.

מעט לפני ועידת האקלים בגלזגו, התפרסם כי שבע השנים האחרונות היו החמות ביותר שנרשמו אי פעם - כך לפי ארגון המטאורולוגיה העולמי. בסוף החודש שעבר פורסם דוח מבקר המדינה, שקובע כי ישראל לא ערוכה להתמודדות עם משבר האקלים, ותמונת המצב העולה מן הביקורת היא שפליטות גזי החממה לנפש בישראל גבוהות בהשוואה למדינות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully