וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצבתי שומרים ונעלתי את הדלתות": נהג האוטובוס שלכד את צבי גור משחזר

רמי ספיר היה הנהג שעצר את הרוצח של אורון ירדן, שעצר אותו כשהיה במנוסה מהמשטרה ב-1980. "נוסעת אמרה שהיא חושבת שצבי גור באוטובוס. החלפתי את מספר הקו ונסעתי לתחנת המשטרה", סיפר בריאיון ב-103FM. "הוא לא התנגד". האזינו

צבי גור, שהורשע ב-1980 בחטיפה ורצח של הילד אורון ירדן, מת בשבוע שעבר מסרטן בגיל 74 אחרי 41 שנות מאסר. רמי ספיר היה הנהג שעצר את הרוצח של אורון ירדן, שעצר אותו כשהיה במנוסה מהמשטרה ב-1980. בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM הוא סיפר הבוקר (ראשון) על המקרה.

"אני הייתי נהג אוטובוס בחברת דן בקו 19 מראשון לציון לתל אביב, באזור רמת אליהו בשעות הערב בסביבות 21:00 צבי גור עלה אלינו לאוטובוס ובדרכי לתל אביב הוא ישב הפוך, כלומר בכיסאות המקבילים אחד לשני והנוסעת המבוגרת שישבה מולו ניגשה אליי", סיפר. "לא הייתי יכול לזהות אותו כי הוא היה עם קפוצ'ון על הראש".

"הוא הגיש את שטר הכסף לא על כסף היד אלא עם השרוול, זה היה קצת מוזר. הוא לא נגע בכסף", אמר. "ואז פונה אליי אישה מבוגרת שישבה מולו ואמרה לי אני חושבת שצבי גור אצלנו באוטובוס. תחנה אחרי שיצאנו מרמת אליהו זה היה עניין של שתי דקות".

צבי גור בבית המשפט יולי 2010. עומר מירון
"פנתה אליי אישה ואמרה שצבי גור אצלנו באוטובוס", רמי ספיר/עומר מירון

בשלב זה, הוא מספר, "אני ניגש אליו ומבקש להזדהות, הוא לא מזדהה בפניי. לא זיהיתי בוודאות, ראיתי דמות שנראה פחות או יותר כמו בתמונות של צבי גור, היה מוסתר עם הכובע של הטרנינג שהוא לבש".

"החלפתי את מספרי הקו ונסעתי ישר לתחנת המשטרה הכי קרובה. מכיוון שהייתי אמור לנסוע במסלול קו 19 מראשון לציון לתל אביב לא רציתי שציבור הנוסעים שמחכה לי ידע שהיה קו 19 ולא עצר בתחנה".

"היו כמה נוסעים בודדים אבל כולם שיתפו פעולה והבינו במה מדובר. אף אחד לא אמר למה אתה נוסע ולא עוצר", סיפר. "אני מגיע למשטרה, היה חייל שישב בסוף האוטובוס אמרתי לו תעמוד פה שאף אחד לא ירד מהאוטובוס, יצאתי נעלתי את הדלתות מבחוץ ניגשתי ליומנאי בתחנת המשטרה והזעקתי אותו ישר לאוטובוס. השוטר הוריד אותו מהאוטובוס ללא כל התנגדות והם נכנסו לתחנת המשטרה, ואני המשכתי בעבודתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully